جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

ارسال پیامک پرداخت ۱۶ تا ۳۱ میلیون تومان به مالکان مسکن مهر پردیس

24 خرداد 1401
ارسال پیامک پرداخت ۱۶ تا ۳۱ میلیون تومان به مالکان مسکن مهر پردیس

به گزارش بانک اول، طی چند روز گذشته شرکت عمران پردیس با ارسال پیامکی به شرح زیر  به برخی مالکان مسکن مهر به آنها اولتیماتوم داده هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت مبالغی بعضاً تا 31 میلیون تومان اقدام کنند؛

«احتراماً نامه مهم و فوری در خصوص آورده تکمیلی متقاضیان ثانویه (شهروندان)» در پنل شما قرار گرفته است. لطفاً از بخش ورود متقاضیان (نفر اول) و یا شهروندان منوی نامه‌های شما اقدام فرمایید.

همچنین شهروندان محترم جهت آگاهی از شماره حساب مربوطه به منوی پرونده شما، بخش مشاهده املاک مهر شما، آیکن مشاهده اولین مالک واحد مراجعه فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال با شماره 72436360 تماس حاصل فرمایید.»

یکی از متقاضیان مسکن مهر دراین‌باره به تسنیم گفت: پنجشنبه گذشته پس از دریافت پیامک با مرکز ارتباطات شرکت عمران پردیس تماس گرفتم که یکی از کارشناس عنوان کرد که همه شهروندان باید یارانه 31 میلیون تومانی را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: گفتم که بنده نفر چهارم هستم که حدود 5 سال قبل مسکن مهر کوزو را خریداری کردم، اگر یارانه‌ای هم پرداخت شده نصیب نفر اول،دوم یا سوم شده و آیا اشتباه نمی‌کنید و این پول عرصه مسکن نیست.

وی افزود:‌ خانم کارشناس گفت خیر و این یارانه دولتی است و همه باید آن را پرداخت کنند.

 

بر اساس مجوز وزارت راه و شهرسازی در فاز 5 و 9 جدید متقاضیان ثانویه مسکن مهر باید 28 میلیون و 507 هزار تومان، فاز 8 بالغ بر 30 میلیون و 497 هزار تومان، فاز 9 قدیم 20 میلیون و 739 هزار تومان و فاز 11،  31 میلیون و 321 هزار تومان پرداخت کنند.

این مبلغ برای فاز 3،  16 میلیون و 720 هزار تومان است. متقاضیان این فاز حدود 8 سال است که واحدهای خود را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند.

 بنا براعلام شرکت عمران پردیس انجام نقل و انتقال مسکن مهر، فروش اقساطی، تحویل واحد و... منوط به پرداخت مبالغ ذکر شده است./تسنیم

اخبار مرتبط
بررسی‌ها نشان می‌دهد طی دو سال اخیر، معادل نصف خانوار‌هایی که صاحبخانه نیستند، متقاضی فعال مسکن دولتی شده اند. یعنی تنها ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار از ۵‌میلیون خانوار متقاضی واجد شرایط اولیه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و وارد شدن به مسیر پرداخت آورده نقدی، اقدام کرده اند و در فهرست «ثبت نام قطعی» تحت عنوان «متقاضی فعال» قرار گرفته اند.
متولیان نهضت ملی مسکن تأکید دارند که براساس متن قراردادهای واگذاری زمین، فروش امتیاز تا قبل از فروش اقساطی ساختمان به متقاضی، غیرقانونی است و حتی احتمال سلب امتیاز نیز وجود دارد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، گفت: از این تعداد 1700 واحد نهضت ملی مسکن، 700 واحد مسکن مهر و مابقی پروژه‌ای مشارکتی است.
در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده دولت دو میلیون و ۵۱۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده که اگر تعداد قابل توجهی از واحد‌های این پروژه در سال جاری به سرانجام برسد می‌توان به کنترل و ثبات بازار مسکن در میان مدت امیدوارا بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها