پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

سقوط قیمت در انتظار بیت کوین

24 خرداد 1401
سقوط قیمت در انتظار بیت کوین

به گزارش بانک اول ارز دیجیتال بیت کوین که از چند ماه گذشته طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده توانسته است تا به اوج های جدیدی دست پیدا کرده و قیمت آن به شکل قدرتمندی افزایش یابد. اما هم اکنون نمودار ها نشان دهنده یک اصلاح قیمت می باشند.

در روز های گذشته بیت کوین توانست اوج جدیدی را به ثبت رسانده و قیمت آن به 34,799 دلار رسید اما پس از آن سرمایه گذاران در موقعیت فروش قرار گرفتند و این موضوع باعث شد تا بیت کوین برای بار دیگر به نزدیکی 30 هزار دلار بازگردد.

نمودار ها نشان دهنده یک اصلاح در قیمت بیت کوین و پس از آن یک اوج گیری جدید هستند که می تواند قیمت ها را برای بار دیگر تا اوج های جدید افزایش دهد.

 

کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در سال 2021 میلادی تا 50 هزار دلار و یا بیشتر نیز افزایش یابد.

در حال حاضر سرمایه موجود در بازار بیت کوین چیزی حدود 350 میلیارد دلار می باشد که طبق پیش بینی ها این سرمایه تا 1000 دلار افزایش خواهد یافت و در نتیجه افزایش قیمت بیت کوین اجتناب ناپذیر خواهد بود.

نقاط حمایت بیت کوین در صورتی که حرکت نزولی اتفاق بیافتد 30,935 دلار، 30 هزار دلار و 29,131 دلار خواهد بود که می تواند حرکت نزولی را به چالش بکشد.

در صورت افت قیمت بازار ها می توانند برای خرید بیشتر خود را آماده کرده و در نتیجه آن بیت کوین هدف صعودی 32,695 دلار را در پیش روی خود خواهد داشت.

اخبار مرتبط
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها