جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر این یازده نشانه را درون خود دارید شما یک نابغه هستید

24 خرداد 1401
اگر این یازده نشانه را درون خود دارید شما یک نابغه هستید

به گزارش بانک اول یکی از شناخته شده ترین راه ها برای اندازه گیری هوش و مشخص کردن نابغگی افراد تست های ضریب هوشی می باشد. اما این تست ها نمی توانند تمامی ابعاد توانایی های شما را بررسی کرده و در حقیقت نابغه بودن شما را تشخیص دهند.

روانشناسان معتقدند که آزمون های ضریب هوشی حداقل دو فاکتور بسیار مهم یعنی خلاقیت و احساسات را اندازه گیری نمی کنند و در نتیجه می توان گفت که نتایج آنها دقیق نمی باشد.

 

بسیاری از کارشناسسان بر این اعتقادند که انواع مختلفی از هوش وجود دارد و به همین دلیل نمی توان به شکلی دقیقی میزان آن را برای افراد اندازه گیری کرد.

 

ما در اینجا قصد داریم 11 نوع هوش و یا 11 نشانه را به شما بگوییم که اگر در آنها قوی هستید یک فرد نابغه و بسیار موفق به شمار می روید.

1. توانایی همدلی دارید و با دیگران همدل هستید.

2. برای تنهایی ارزش قائل هستید.

3. خودتان را درک کرده و درباره تمایلات و ارزش زندگی تان آگاهی دارید.

4. شما همواره تمایل دارید تا چیز های بیشتری بدانید.

5. مشاهده گر خوبی هستید و چیز هایی که مشاهده می کنید را به خاطر می سپارید.

6. بدنتان حافظه خوبی دارد. برای مثال شاید سال ها پیش به یک رستوران رفته اید اما هنوز هم پاهایتان راه را به درستی می دانند.

7. به راحتی می توانید از عهده چالش های پیش روی تان در زندگی برآیید.

8. آرامش خود را در شرایط مختلف حفظ کرده و در این کار مهارت دارید.

9. به طور معمول نگران اتفاقاتی هستید که خواهند افتاد.

10. توانایی و مهارت این را دارید که احساسات خود را مدیریت کنید.

11. و در نهایت شما یک حیوان خانگی دارید.

اخبار مرتبط
دو نوع بیماری کبد چرب وجود دارد؛ الکلی و غیرالکلی. بیماری کبد چرب، سلامتی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از علل اصلی نارسایی کبد به شمار می‌رود. بیماری کبد چرب غیرالکلی بیشتر افرادی را درگیر می‌کند که چاق هستند، سبک زندگی غیرفعالی دارند و مقدار زیادی مواد غذایی فرآوری شده مصرف می‌کنند.
جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان ضروری برای سلامت سیستم ایمنی است. ویتامین B-۱۲ به حفظ سیستم عصبی و تشکیل گلبول‌های قرمز کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف همزمان این دو مکمل ممکن است میزان ویتامین B-۱۲ دریافتی را در بدن کاهش دهد
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها