شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

دفترچه بیمه معلولان چرا تمدید نشد؟

24 خرداد 1401
دفترچه بیمه معلولان چرا تمدید نشد؟

به گزارش بانک اول افسانه مشتری مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی درباره تأمین نشدن اعتبار دفترچه‌های بیمه معلولان، اظهار کرد: برخی از مددجویان اعلام کردند که بعد از مراجعه به دفاتر پیشخوان موفق به تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه خود نشدند.

مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی تصریح کرد: مددجویان زمانی می‌توانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند و اگر از هر سازمان بیمه گر دیگری دارای دفترچه بیمه هستند سازمان بهزیستی نمی‌تواند برای آنها دفترچه بیمه صادر کند.

وی افزود: اگر مددجوی سازمان بهزیستی که تحت پوشش این سازمان قرار دارد و از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شود به دفاتر پیشخوان مراجعه کرد و دفترچه بیمه او را تمدید نکردند و دفترچه فعالی هم ندارد می‌تواند در اسرع وقت به مددکار خود در مرکز و یا کارشناسان بیمه در شهرستان‌ها مراجعه کرده و اطلاعات خود را به ما ارسال کنند.

مشتری با اشاره به اینکه بهزیستی به صورت هفتگی اطلاعات جدید و پایه را به بیمه سلامت ارسال می‌کند و برای آنها دفترچه صادر می‌کنیم، ادامه داد: اگر دفترچه بیمه مددجویان دارای برگه سفید است نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۲۰۰۱ الی ۹ دبیرخانه بیمه تماس بگیرند و با ارائه کد ملی علت تمدید نشدن اعتبار دفترچه خود را جویا شوند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات