یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت سکه طرح جدید ۲۱دی ۱۳۹۹ به یازده میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید

24 خرداد 1401
قیمت سکه طرح جدید ۲۱دی ۱۳۹۹ به یازده میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید

به گزارش بانک اول در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ به یازده میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۵۰ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۶۲ تومان است.

اخبار مرتبط
با این حال قیمت دلار از ظهر امروز باردیگر به مرز 60 هزار تومان رسید و هم اکنون دلار در معاملات بازاری‌ها وارد کانال 50 هزار تومان شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز وارد کانال 3.3 میلیونی و قیمت سکه طرح جدید نیز وارد کانال 40 میلیون تومان شده است
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
مجموع تعداد مهاجران افغانی در سال جاری بیشتر هم شده و حدود ۹ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها از این افزایش بی‌رویه، استفاده از منابع کشور در شرایط بحرانی اقتصاد است. در این اینفوگرافی بررسی می کنیم که هر ایرانی در سال، چقدر از جیب برای تامین معیشت مهاجران خرج می‌کند.
مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات