شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح "دست به نقد" بانک گردشگری

24 خرداد 1401
طرح "دست به نقد" بانک گردشگری

به گزارش بانک اول، بر اساس طرح "دست به نقد" صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌توانند از تسهیلات 500 میلیون ریالی بانک بهره مند شوند.
نرخ سود تسهیلات طرح دست به نقد 18 درصد است و دوره بازپرداخت آن یک تا چهار ماه است.


متقاضیان پس از تسویه تسهیلات دریافتی می‌توانند مجددا از تسهیلات با همان شرایط بهره‌مند شوند.


این گزارش حاکیست: طبق طرح "دست به نقد" بانک گردشگری، امکان خرید دین اسناد تجاری مشتریان تا میزان یک میلیارد ریال نیز وجود دارد.
بانک گردشگری به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

اخبار مرتبط
در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر مصوبه دستمزد 1403 مطرح شد و رسانه‌ها از احتمال تغییر مصوبه و افزایش مبلغ کمک هزینه مسکن خبر دادند. این پیش‌فرض‌ها به دنبال این ماجرا مطرح شد که برخی نمایندگان کارگری اعلام کرده بودند به جلسه‌ای به ریاست معاونت روابط کار وزارت کار دعوت شده‌اند. نمایندگان کارگران در شورای عالی کار از احتمال افزایش حق مسکن و افزایش سایر سطوح مزدی سخن می‌گفتند.
علاقه مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رویدادها و طرح‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ تا ۴ تماس حاصل کنند.
بنابر اعلام بانک مرکزی، پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال، محدودیتی برای دریافت سالانه ارز مسافرتی ایجاد نمی‌کند.
حقوق شامل مستمری بازنشستگی، حقوق کارمندی و ... می ‌شود که به بازماندگان واجد شرایط طبق قوانین مربوطه پرداخت می‌شود. در پی فوت هر شخص، حقوق و تعهدات او به بازماندگانش منتقل می ‌شود. شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت حقوق بازماندگان، بسته به نوع شغل و سازمان مربوطه متفاوت است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها