چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

آیا مهلت برای دریافت کد شهاب تمدید می‌شود؟

24 خرداد 1401
آیا مهلت برای دریافت کد شهاب تمدید می‌شود؟

به گزارش بانک اول حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, در خصوص مهلت اتباع خارجی برای دریافت کد شهاب، اظهار کرد: دریافت کد شهاب الزام کشوری و در سراسر دنیا رایج است. بخشی از صاحبان حساب اقدام به تکمیل اطلاعات خود نکرده بودند که امیدواریم تا آخر سال همه این افراد برای تکمیل اطلاعات خود به بانک‌ها مراجعه کنند.

او ادامه داد: قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم یکی از بخشنامه‌های مهم در بانک مرکزی است که برای رسیدن به این قانون باید  حساب بانکی همه افراد، از لحاظ اطلاعاتی کامل باشد. امیدوارم همه مردم بتوانند تا مهلت مقرر شده، اطلاعات کامل خود را برای دریافت کدشهاب، وارد کنند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: اگر مردم نتوانند ظرف یک ماه آینده اطلاعات خود را تکمیل کنند، باید تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ شود. البته تا کنون بیش از ۸۵ درصد از مشتریان ما کد شهاب و شناسه شهاب را دریافت کردند و باقی مانده افراد نتوانستند مدارک قانونی خود را برای اخذ شناسه شهاب ارائه دهند.

 

اخبار مرتبط
در دولت سیزدهم اضافه برداشت نه به صورت جداگانه بلکه به صورت شبکه‌­ای وجود دارد. ما در کل شبکه بانکی شاهد کمبود ذخایر هستیم. این کمبود ذخایر که منجر به اضافه‌­برداشت می ­شود، علل سیاستی دارد. اتفاقی که باعث کمبود ذخایر و به دنبال آن اضافه‌­برداشت و افزایش پایه پولی شد، مطرح شدن بحث حساب واحد خزانه بود برای اینکه شفافیت دولت روی حساب­‌های خودش بیشتر شود.
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
به‌نظر می‌رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها