یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

دیواره شیشه ای غیرلغزنده شیشه های لمینت، شیشه های مقاوم و چند لایه با لایه میانی از PVB

24 خرداد 1401
دیواره شیشه ای غیرلغزنده شیشه های لمینت، شیشه های مقاوم و چند لایه با لایه میانی از PVB
شیشه غیر لغزنده
 
دیواره شیشه ای غیرلغزنده شیشه های لمینت، شیشه های مقاوم و چند لایه با لایه میانی از PVB
مصالحی که عایق صدا هستند یکی از عوامل مهم برای ارزیابی کیفیت ساختمان های مسکونی مدرن می باشند. شیشه های لمینت با داشتن یک لایه PVB در میان لایه های شیشه خود، قادر به جلوگیری از موج صدا و حفظ آرامش و راحتی محیط کار هستند. عملکرد خاص فیلتر UV آن ها نه تنها از پوست انسان محافظت می کند بلکه از آسیب دیدن لوازم گرانبها و آثار هنری بر اثر تابش مستقیم نور خورشید نیز جلوگیری می کند. همچنین این شیشه ها باعث کاهش خارج شدن انرژی از داخل مکان به بیرون می شوند. به دلیل مزایای بسیار زیاد شیشه های چند لایه لمینت، این شیشه ها اثرات منحصر به فرد غیر قابل تصوری را در زیباسازی دکوراسیون منزل ایجاد می کنند. به عنوان مثال، در حال حاضر شیشه های مات به درهای خانه، از جمله درهای آشپزخانه اعمال می شوند و دود روغنی به راحتی به سطح آن ها می چسبد. اما اگر به جای شیشه مات شیشه لمینت استفاده شود، چنین مشکلی به راحتی قابل حل است.
شیشه های چند لایه حتی برای شکسته شدن نیز برای افراد بی خطر هستند. اگر به این شیشه ها شدیدترین ضربات نیز وارد شود، احتمالاً به قطعاتی شکسته می شوند، اما کل شیشه حفظ می شود و بقایای آن و قطعات کوچک تیز آن با لایه میانی در وسط آن اتصال می یابد. شیشه های چند لایه لمینت از تمام شیشه های موجود در بازار امروز ایمن تر هستند. بنابراین به طور کلی درها، پنجره ها و نورگیرهای ساختمان های بلند، ویترین ها و پارتیشن ها در فروشگاه ها، بانک ها و مغازه های جواهرفروشی و غیره از این شیشه در قسمت های مختلف خود استفاده می کنند. این شیشه ها امنیت فضا را به وجود می آورند زیرا شکستن آن ها تقریبا کاری غیر ممکن است و فرد متجاوز ترجیح می دهد به مکانی که با شیشه لمینت محافظت می شود نزدیک نشود.
 
دربهای اتوماتیک
 
درب های اتوماتیک و شیشه ای موثر در کاهش انرژی
با توجه به سهولت رفت و آمد در به کارگیری درب های اتوماتیک، امروزه اکثر طراحان ساختمانی ترجیح می دهند حتما از ان نوع درب ها برای ورودی و خروجی فضایی که می سازند استفاده کنند. اگر شما نیز از طرفدارن این درب های اتوماتیک هستید، حتما موافقید که به طور قطع می توان گفت که این درب ها بهترین راه برای ورود به یک مکان هستند. امروزه به هر کجا که پا می گذارید همچون فروشگاه های تجاری، مغازه های خرده فروشی، ورودی های دفاتر MNC، بیمارستان ها، کلینیک ها، مکان های عمومی، مغازه های تجاری خاص و مکان های دیگر حتما نمونه ای از این درب های اتوماتیک می بینید. از بهترین نوع این درب ها می توان درب های اتوماتیک شیشه ای را نام برد. این درب ها یکی از بهترین پیشرفت های تکنولوژیکی در معماری ساختمان های مختلف هستند. درب های اتوماتیک شیشه ای از آن جا که از شیشه های شفاف ساخته می شوند، سهولت در رفت و آمد را از سایر درب ها بیشتر برای عموم مردم فراهم می کنند. افراد هنگام عبور از این درب ها آن سوی درب را می بینند و اگر شخصی از سمت مقابل می خواهد از درب عبور کند، می تواند مسیر حرکت خود را تغییر دهد و از برخورد افراد در دو طرف آن به خوبی جلوگیری می شود.
امروزه، درب های اتوماتیک بسیار کم هزینه هستند. شیشه دوجداره که در ساخت این درب ها استفاده می شود، موجب کاهش مصرف انرژی و هدر رفت آن می شود. این شیشه ها نمی گذارند گرمای داخل محیط به بیرون برود. با نصب این درب ها می توان فضای اشغالی توسط درب را به میزان زیادی کاهش داد. زیرا درب ها به صورت افقی به داخل و خارج دیوار و یا روی شیشه ی دیگر می روند بدون اینکه به داخل یا خارج باز شوند. در صورت پر بودن فضا بهتر است حتما از این نوع درب ها استفاده شود. سبک و شکل ظاهری درب های اتوماتیک دارای طیف وسیعی است و ورودی شما هر شرایطی که داشته باشد می توان برای آن از نوعی از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده کرد. نور به میزان کافی از این درب ها به داخل می تابد و در تمام طول روز می توانید از فضایی پر نور بدون نور مصنوعی استفاده کنید. این ویژگی خود نیز موجب کاهش استفاده از انرژی نورانی می شود.
 
پارتیشن شیشه ای
 
پارتیشن شیشه ای عاملی برای کاهش آلودگی صوتی و ایجاد توهم فضای بزرگتر
در مورد مزایا و معایب پارتیشن شیشه ای اداری بحث و سردرگمی زیادی صورت گرفته است. وجود یک پارتیشن در محل برای کاهش سطح سر و صدا حتی اگر یک پارتیشن یا صفحه کامل نباشد نیز بسیار کارساز است. این وسیله همچنین باعث ایجاد احساس تمرکز بیشتر و کارآیی بالاتر می شود، زیرا کارمندان شما به میزان زیادی قادر خواهند بود بدون اینکه حواسشان به آنچه در کنار آن ها می گذرد، منحرف شوند، واقعاً بنشینند و روی وظیفه خود تمرکز کنند. می توان پارتیشن شیشه ای را به صورت یک پارتیشن رنگی، یک پارتیشن مات یا یک صفحه ی شیشه ای شفاف ساخت. نوع مات و رنگی آن می تواند حریم خصوصی را بهتر ایجاد کند. این امر باعث ایجاد احساس فضای شخصی و ایمنی برای کارمندان می شود که برای سلامتی کاری افراد بسیار حیاتی است.
شما می توانید هر نوع پارتیشن را که می خواهید برای محل کار خود انتخاب کنید. علاوه بر اینکه می توانید رنگ های مختلفی برای آن انتخاب کنید، ارتفاع آن را نیز هر طور که مایل باشید می توانید سفارش دهید. برخی علاقمند به پارتیشن های از کف تا سقف و برخی دیگر پارتیشن های نیمه قد را ترجیح می دهند. هر نوع را که انتخاب کنید باز هم مزایای مخصوص به خود را دارند. شیشه شفاف با پر نورتر کردن فضای کاری، موجب می شود کارمندان و مراجعان احساس کنند در فضای بزرگتری قرار دارند، به عبارتی می توان گفت این پارتیشن ها توهم بزرگی فضا را برای بیننده به وجود می آورند.
اخبار مرتبط
شاخص های بازار، پرتفوی فرضی هلدینگ های سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران به عنوان شاخص حرکت بازار از آن ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از شاخص های بازار وجود دارد. شاخص‌های بازار نیز برای ایجاد صندوق‌های شاخص استفاده می‌شوند و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که به جای انتخاب سهام فردی، سبدی از اوراق بهادار بخرند. در بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و سرمایه‌گذاری در بازار شاخص‌ها را امتحان کنید. این بازار در کنار بازار ارز دیجیتال، فارکس، طلای آب شده و نفت منجر به تنوع سبد سرمای
ویژگی‌های استیل کوین‌ها کوین‌ها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که به جذابیت و کاربرد آن‌ها در اکوسیستم ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز بهترین استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت است که با حمایت یک دارایی ذخیره به دست می‌آید، که نوسان را کاهش می‌دهد
ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون تحول عظیمی را در مبحث ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. ارزش بسیار بالای این کوین در مقابل رقبا آن را به یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری‌‌های خرد و کلان تبدیل می‌کند.
موارد مهمی که هنگام رزرو هتل در کیش باید بدانید در جزیره کیش هتل ‌های متنوعی برای سلیقه ‌ها و بودجه‌ های مختلف وجود دارد. انتخاب هتل مناسب در کیش می ‌تواند به ارتقای کیفیت سفر شما کمک کند. در این بخش به مواردی که باید برای رزرو هتل در کیش به آن ها توجه کنید می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات