چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

۳۰ بهمن، آخرین مهلت تحویل مدارک مربوط به مشوق‌های صادراتی سال ۱۳۹۹

24 خرداد 1401
۳۰ بهمن، آخرین مهلت تحویل مدارک مربوط به مشوق‌های صادراتی سال ۱۳۹۹

به گزارش بانک اول احسان قمری با بیان این خبر گفت: با توجه به ضرورت بررسی و دقت در پرداخت مشوق‌های صادراتی، این مهلت تمدید نخواهد شد.

احسان قمری اضافه کرد: سازمان توسعه تجارت ایران، براساس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۹۹ و شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، نسبت به پرداخت مشوق‌های صادراتی در ۱۳ سرفصل مندرج در بسته حمایت از صادرات غیر نفتی اقدام کرده و در این مسیر گام بر می‌دارد.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده بیشترین پرداخت‌ها در حوزه زیرساخت‌های صادراتی استان‌ها و کمک سود تسهیلات صادرکنندگان انجام می‌شود و برای اولین بار دو بانک توسعه صادرات ایران و بانک کشاورزی براساس قرارداد عاملیت منعقده با سازمان توسعه تجارت ایران، نسبت به پرداخت کمک سود تسهیلات دریافتی صادرکنندگان اقدام می‌کنند.

قمری اضافه کرد: طی فراخوانی نسبت به اطلاع‌رسانی به بانک‌های عامل در خصوص انعقاد قرارداد عاملیت اقدام شد که در نهایت دو بانک فوق‌الذکر اعلام آمادگی کردند و این دو بانک بر اساس پرونده‌های ارسالی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، نسبت به واریز کمک سود تسهیلات به حساب صادرکنندگان اقدام خواهند کرد

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی در پایان از کلیه صادرکنندگان درخواست کرد با مراجعه به تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir نسبت به تشکیل پرونده و ارائه درخواست به سازمان توسعه تجارت ایران یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، صرفا تا پایان بهمن‌ماه مراجعه کنند

اخبار مرتبط
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات