پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

تسهیلات موسسه اعتباری نور ویژه بانوان

24 خرداد 1401
 تسهیلات موسسه اعتباری نور ویژه بانوان

به گزارش بانک اول ، این موسسه اعطای تسهیلات ریحانه نور را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش‌آفرینی بانوان و با توجه به نیازهای گوناگون در شعب سراسر کشور آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش این موسسه با اعطای این تسهیلات علاوه بر تأمین نیاز بانوان در سطوح مختلف جامعه، به ارتقای سطح رفاه خانواده نیز توجه ویژه دارد.

این گزارش می‌افزاید بانوان عزیز اعم از شاغل، خانه‌دار و دانشجو با افتتاح حساب ریحانه نور، علاوه بر دریافت سود علی‌الحساب 10 درصدی، از تسهیلات با نرخ 17 درصد برخوردار می‌شوند.

شایان ذکر است تسهیلات ریحانه نور با سقف 500 میلیون ریال و بازپرداخت حداکثر 36 ماه در نظر گرفته شده است.

مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره 42931010-021 تماس حاصل فرمایند.

منبع:روابط عمومی موسسه اعتباری نور

اخبار مرتبط
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.
وام دهه شصتی ها که انسیه خزعلی از آن خبر داده بود، برخلاف تصور عموم مشمول همه دهه شصتی ها نخواهد بود و برای دریافت این وام باید دارای شرایط خاصی باشید.
یکی از خدمات پرمتقاضی و محبوب بانک‌ها، ارائه وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی این بانک‌هاست. برای آشنایی با بهترین وام‌هایی که از گوشی موبایل‌تان می‌توانید دریافت کنید، این مطلب را بخوانید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها