یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

دریافت تسهیلات سهام عدالت غیرحضوری است

24 خرداد 1401
دریافت تسهیلات سهام عدالت غیرحضوری است

به گزارش بانک اول مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانک ملی فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

محمدعلی محمودزاده افزود: افرادی که حساب بانک ملی را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده اند می‌توانند از طریق نرم افزار ایوا در تلفن همراه برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی گفت: در این فرایند احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.

محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز بصورت مجازی صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اقساط این تسهیلات نیز از طریق نرم‌افزار قابل پرداخت است و اگر افراد در مدت یک ماه تسهیلات را بازپرداخت کنند به آن سودی تعلق نمی‌گیرد و در غیر این صورت بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.

محمود زاده گفت: جزییات بیشتر درباره دریافت نرم افزار و مراحل ثبت نام در سایت بانک ملی و شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز اطلاع رسانی شده است.

اخبار مرتبط
در هفته اول اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۷۵۶ هزار و ۸۱۰ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان می شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.در هفته چهارم فروردین ماه، بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود جاری، سنواتی و حق تقدم از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) واریز شد.
در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت به جاماندگان منوط به این مورد است که هیأت دولت منابعی را برای توزیع سهام اختصاص دهد. بر همین اساس هرگونه لینک، تماس، پیامکی و... مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند. بنابر این مردم حتما باید اخبار مربوط به حوزه سهام عدالت را از از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند تا خدایی نکرده در این حوزه دچار چالش نشوند.
در وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بهبود وضعیت بازار اجاره بها طی گفت: قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن طی امروز و فردا برای اجرا به دولت ابلاغ می شود و ابلاغ آن ظرفیت های جدیدی را به وزارت راه وشهرسازی می دهدو این قانون نقش تنطیم گیری با نفوذ بالاتری را در پی دارد.
طبق گفته سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز چنانچه فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشود، می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند. اما وزارت رفاه بلافاصله در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
آرسام لنجابی شراهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس تکلیف کسایی که مدیریت سهامشون با بانک‌های غیر از ملی و تجارته ، چیه؟؟؟

عسگر دلایی میلان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ارومیه

گمنام گمنامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هرچی پیام میدیم مدیرسایت اجازه ارسال نمیده مملکت رویه مشت مسئول مانندسلطان حسین وفتحعلی شاه گرفتن کارت خریدبخوره توسرتون..مردم کارت خریدومیخوان چکار؟بی خاصیتهاپول فروش سهاموواریزکنیدلااقل به دردی بزنند..چرارهبرعزیزمون یامسئولین قوه قضاییه ورودنمیکنن...!؟

بنیامین علیخانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کشوری با ادعاهای اسلامی بودن سود ۱۸ درصد واقعا اسم اسلام را بد کردید

فاطیما
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من دانشجوم و هنوز پول ندارم گوشی بخرم که کارای درسیمو انجام بدم امیدم این بود با وام سهام عدالت بتونم گوشی بخرم حالا شرایطش اینه ک کارت اعتباری میدن اونم معلوم نیست چی میتونی باهاش بخری.خواهشا یه فکری برای ما بکنید

ح م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام اول پول فروش سهام پرداخت. کنید شما چه جور مسعولان ی هستید حرف مقام مقام معظم رهبری هم گوش ندادید ۳ماهه فروختم خودمم معلول از سه عضو بدنم هستم شدید دلم خوش بود پول جهزیه دخترم جور شد عحب خوب جور شد شما را به خدایی که براش ایمان دارید پول روش مستقيم انتخاب کرده فروش کذاشتم چرا واریز نمیکنید اخه اه بدبخت ها بگیره بدبخت میشید شما مسعولان پاسخ رهبر هم گوش ندادید آقا روش مستقيم انتخاب کزدم ۳ناهه خبری نیست واریزیش خواهشمندم پول فروش سهام پرداخت کنید دلمون خوش بود پول جهزیه دخترمان خدا رسوند عحبب زود رسوند لطفا پول فروش سهام پرداخت کنید ۳ماهه خبری نیست واریزی الکی بود فروس ۶۰ درصد ؟؟؟ اگه راست بود چرا پاریز نمیکنید اخه خودمم معلول شدید هستم از سه عضو پول فروش سهام پرداخت کنید لطفا بدحوری لازمش دارم برای جهزیه دختر فر‌ختم نه برای خوش گذارنی مگه مقام معظم رهبری نفرمودند روش مستقيم انتخاب کردند فروختند واریز کنید چی شد یس الکی بود‌لازم نداشتم مگه می فروختم لازم داشتم فروش گذاشتم ۳_ماه است خبری از واریزنیست با فقیران شوخی نکنید پشیمان میسید جبرانش سخته ها پول فروش سهام پرداخت کنید لطفا

n p
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

میخایین ما ب شما وام بدیم؟؟ اخه ۵ تومن تو این مملکت ب چ دردی میخوره ک ۳سال باید تاوانشو بدیم

زهره ....
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید من کارت ملی ندارم اما برگ ثبتنام ‌کارت ملی رو دارم هرکار میکنم نمیتونم ثبتنام کنم وایه وام. لطفا راهنمایی کنید واسه اونایی ک هنوز کارت ملیشون نیومده باید چکار کنن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها