شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

کارت هدیه جای طلا را گرفت؟

24 خرداد 1401
کارت هدیه جای طلا را گرفت؟

به گزارش بانک اول محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: با نوسانات بسیار جزیی در بازار سکه و طلا مواجه هستیم که با توجه به نوسانات نرخ ارز این نوسان قیمتی در بازار طلا طبیعی است.

وی با اشاره به افزایش نرخ انس طلا و نرخ ارز در یک روز گذشته گفت: این دو عامل باعث افزایش قیمت جزیی طلا و سکه شده اما در مجموع در دوره ثبات نسبی قیمت‌ها هستیم

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره افزایش تقاضا برای نقره ادامه داد: در یک سال گذشته با توجه به بالا رفتن قیمت طلا شاهد افزایش ۱۵ درصدی تقاضای خرید نقره بودیم. البته همواره تقاضا برای خرید ظروف نقره و آینده شمدان نقره وجود داشته است.

وی تاکید کرد: امسال بعید می‌رسد در آستانه ایام نوروز تقاضایی برای خرید سکه و طلا داشته باشیم و مردم ترجیح می‌دهند از کارت‌های هدیه استفاده کنند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه گفت: امروز قیمت هر انس طلا هزار و ۸۱۱ دلار، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۶ هزار تومان است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات