دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی طلایی از بورس فردا

24 خرداد 1401
پیش بینی طلایی از بورس فردا

به گزارش بانک اول امروز بازار سرمایه با تقاضای نسبی بازگشایی شد و دقایقی پس از بازگشایی شاخص کل به میزان ۴ هزار و ۳۶۶ واحد رشد کرد. در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش یافت و با رشد ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحدی شاخص کل به ۱ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ واحد رسید. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب به پیش بینی بازار بورس فردا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ خواهیم پرداخت.

خوشبختانه وضعیت بازار سرمایه امروز مطابق با پیش بینی که در روز گذشته خدمتتان ارائه نمودیم پیش رفت و نمادهای فارس، کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت بر بازار سهام را داشتند.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه و تحلیلگران معتقدند که در شرایطی که شاخص سازان در موازات نزولی بودن اکثر سهم های بازار سرمایه در حال رشد هستند، بازار سرمایه به تعادل نخواهد رسید و اگر حمایت فقط به سهم های شاخص ساز محدود شود، بورس تا پایان سال به روند فرسایشی خود ادامه خواهد داد زیرا در روند معاملات امروز بیش از ۲۰۰ نماد قفل در صف فروش هستند و حمایتی از آن‌ها دیده نمی‌شود.

عده ای از کارشناسان بازار سرمایه نیز بر این باورند که روند بازار به سمت عبور از کانال یک میلیون و ۲۷۰ هزار حرکت کرده است.

با توجه به نظرات کارشناسان و بررسی وضعیت امروز بازار بورس انتظار می رود که شاخص در ادامه روند صعودی داشته باشد از این رو وضعیت بازار بورس فردا دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۹ صعودی و مثبت پیش بینی می شود.

اخبار مرتبط
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی هفته اخیر، امروز(شنبه) هم ۰.۴۹ درصد منفی شد و شاخص هم وزن نیز ۰.۶ درصد افت کرد و در کانال ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها