دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

راه تست شده و محبوب برای کنترل استرس در جهان

24 خرداد 1401
 راه تست شده و محبوب برای کنترل استرس در جهان

به گزارش بانک اول انرژی پراکنده نتیجه تقلا برای انجام همه کارها ، اما احساس می کنید که در هیچ یک از آنها موثر نیستید. این مشکلی است که همه افراد به نوعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. شاید شما بیشتر از حد معمول در تلاش هستید زیرا مرزهای بین زندگی حرفه ای و شخصی کمی مبهم و گنگ شده است. 

اگرچه از بین بردن تمام عوامل استرس زا غیرممکن است ، اما می توانیم بر کنترل واکنش های خود در برابر آنها تسلط داشته باشیم. رمز موفقیت در مدیریت استرس ساده است: یک رویکرد فعالانه در پیش بگیرید.

حباب استرس

این تکنیک های مدیریت استرس مبتنی بر علم به شما کمک می کند تا چرخه استرس را متوقف کنید تا بتوانید احساس آرامش بیشتری کنید ، مهم نیست که زندگی چه چیزی را سر راه شما قرار میدهد.

1. ابتدا احساس های خوب را در خود بیدار کنید
به جای اینکه از لحظه باز کردن چشمان خود احساس شکست کنید ، از قبل برنامه ریزی کنید تا کاری انجام دهید که باعث شادی شما شود. برای اینکه این کار بیشترین تأثیر را داشته باشد ، به جای آنچه فکر می کنید باید انجام دهید ، چیزی را براساس آنچه واقعاً دوست دارید انتخاب کنید. تحت فشار قرار دادن خود برای انجام کاری که تحمل آن را نداریم در واقع انگیزه ما را کاهش می دهد و استرس ما را تشدید می کند!

احساس خوب

2. چه کسی / چه چیزی را به فضای ذهن خود اجازه دهید با دقت پرورش دهید
"شخصیت شما و رفتار های شما در واقع نشان  از میانگین ​​پنج نفری هستند که بیشترین وقت را با آنها می گذرانید دارند."

این نقل قول معروف مدت ها قبل از ظهور فن آوری های مدرن مانند اینترنت و رسانه های اجتماعی نوشته شده است. به لطف این پیشرفت ها ، حباب پنج نفره ما به طور گسترده ای گسترش یافته است.

یک روش کارآمد برای کنترل این تأثیر ایجاد مرزهای جامد است. تصمیم بگیرید که کدام افراد ، رویدادها و افکار  ارزش این را دارند که وارد ذهن شما شوند. اجازه ندهید موارد اضطراری دیگران به موارد اضطراری شما تبدیل شوند.

استرس

استراتژی: تا زمانی که برای فعالیت خوب صبحگاهی خود وقت صرف کرده اید ، از ایمیل ، رسانه های اجتماعی و اخبار خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض این عوامل را در طول روز محدود کنید تا سطح استرس را به حداقل برسانید.  افراد ، موضوعات گفتگو یا موقعیت هایی را که باعث واکنش استرس در شما می شوند ، شناسایی کنید. تا آنجا که ممکن است از این موارد خودداری کنید و سر و صدای اضافی را که برای احساس آرامش شما را پشتیبانی نمی کند قطع کنید.

3. فضایی را برای سرگرمی ایجاد کنید
بپذیریم  بزرگسالی می تواند یک تنش واقعی باشد. به دلیل تمرکز روی "باید ها" و "نیاز به" ها ، ما تنش زیادی داریم. در تمام آن شلوغی و نگرانی ناشی از آن ، ما گاهی اوقات فراموش می کنیم که انتظارات را کنار بگذاریم و به خواسته ها ، رویاها و نیازهای فیزیولوژیکی خود برگردیم.

اخبار مرتبط
گرم کردن مجدد غذاها، به ویژه باقیمانده غذاها، یک عمل رایج در اکثر آشپزخانه های سراسر جهان است. اما به گفته متخصصان تغذیه، گرم کردن مجدد برای سلامتی شما خوب نیست. درک این نکته مهم است که همه غذاها به این فرآیند واکنش خوبی نشان نمی دهند.
همه از مفید بودن میوه‌ها برای بدن آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها حتی از گوشت آنها سالم‌ترند؟
در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به سه اقدام ساده برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.
ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم غذای مصرفی را جذب کند. در واقع این یکی از مهمترین نقش‌های آن است. با این حال، اگر مصرف ویتامین D شما بیش از حد باشد، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها