ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

شرط واریز سود مرحله دوم سهام عدالت

24 خرداد 1401
 شرط واریز سود مرحله دوم سهام عدالت

 

به گزارش بانک اول محمد رضا پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت  گفت: با توجه به واریز سود مرحله نخست سهامداران، در مرحله دوم همانطوری که قبلا نیز اعلام شده  سهامدارانی که برگه سهامشان  ۵۳۲ هزار تومانی است  مبلغ دویست هزار تومان  و سهامدارانی که مبلغ  یک میلیون تومان در برگه سهامشان درج شده  مبلغ چهار صد هزار تومان سود دریافت خواهند کرد ناگفته نماند که تاکنون پنجاه درصد سود این سهامداران  از طریق شرکت سپرده گذاری به حساب سهامداران واریز شده است.

او تصریح کرد: مرحله دوم نیز که زمان آن از طریق سازمان بورس اعلام خواهد شد الباقی مبالغ در صورتی به حساب سهامداران غیر مستقیم  واریز خواهد شد که  تاریخ ۹۹/۱۲/۲۳ سهام خود را حفظ کرده باشند و سهامداران غیر مستقیم در صورتی مشمول سود خواهند شد که تا تاریخ برگزاری مجامع شرکت ها حضور داشته اند.

پور رضایی در پایان گفت: باتوجه به آنکه تعداد متوفیان طی ۱۵ سال گذشته به حدود ۳ میلیون نفرافزایش پیدا کرده وراث آنان بهتر است مراحل اداری مربوطه از جمله انحصار وراثت و سایر مراحل اداری را انجام داده تا پس از راه اندازی سامانه بصورت الکترونیکی مراحل انتقال را با سرعت بیشتری ادامه یابد.

اخبار مرتبط
در وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بهبود وضعیت بازار اجاره بها طی گفت: قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن طی امروز و فردا برای اجرا به دولت ابلاغ می شود و ابلاغ آن ظرفیت های جدیدی را به وزارت راه وشهرسازی می دهدو این قانون نقش تنطیم گیری با نفوذ بالاتری را در پی دارد.
طبق گفته سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز چنانچه فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشود، می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند. اما وزارت رفاه بلافاصله در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.
افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها