چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز صدور کارت اعتباری خرید با توثیق سهام عدالت یا یارانه

24 خرداد 1401
آغاز صدور کارت اعتباری خرید با توثیق سهام عدالت یا یارانه

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری، در صفحه توییترش نوشت: به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برای نخستین بار تأمین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تولید از طریق صدور کارت اعتباری خرید با هدف افزایش قدرت خرید مردم و با توثیق سهام عدالت یا یارانه، بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها آغاز شد.

 رئیس جمهور صبح روز گذشته در جلسه هیئت دولت اعلام کرده بود که «هفته آینده یک کارت اعتباری که بانک‌ها می‌دهند در اختیار مردم قرار می‌گیرد. البته نیازی به مراجعه به بانک نیست و تمام کار آن الکترونیکی انجام می‌شود و مردم می‌توانند با پشتوانه سهام عدالت یا یارانه و یا اوراق دیگر بهادار از این کارت اعتباری بهره‌مند شوند. کسانی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند 14 میلیون و آن ها که سهام عدالت 500 هزار تومانی دارند 7 میلیون اعتبار خواهند داشت.»

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها