یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

کدام دوره آموزش ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

24 خرداد 1401
کدام دوره آموزش ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

به گزارش بانک اول در گذشته.ای نه چندان دور، زمانی که کسب‌وکارهای آنلاین در کنار فضای سنتی به وجود آمده بود شاید هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم این روش کسب‌وکار بتواند با این سرعت در کشورهای مختلف شکل بگیرد که بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند.

و اکنون با توجه به رشد پر سرعت تکنولوژی، اقتصاد دیجیتال به سرعت درحال پیشرفت و تکامل است. حالا سوالی که پیش خواهد آمد این است که وقتی همه چیز در حال دیجیتال شدن است، چرا پول و ارز به شکل دیجیتال در نیاید؟ در واقع می‌توان دیجیتال شدن پول را سیر تکامل طبیعی آن دانست. در گذشته پول به شکل کنونی استفاه نمی‌شد و انسان رفته رفته از مبادله کالا با کالایی دیگر به اسکناس، کارت بانکی و سپس به ارزهای دیجیتال رسیده است.

قطعا بخش عمده‌ای از این تکامل یعنی مراودات مالی و پولی بر عهده ارزهای دیجیتال است. بازاری بکر و نوپا با امکانات و قابلیت‌هایی فوق‌العاده، که می‌تواند آینده مراودات پولی دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی جایگاه خاصی در دنیای سرمایه‌گذاری برای خود پیدا کرده است و در ایران نیز این بازار هر روز رونق بیشتری پیدا می‌کند و با توجه به پیش‌بینی‌ها از آینده درخشان این بازار، اهل فن، بازار ارزهای دیجیتال را یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت و یا حتی کوتاه‌مدت با بازدهی عالی می‌دانند.

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال با توجه به بکر بودن این بازار و همچنین دلاری بودن درآمد حاصل از آن امروزه بسیار در کانون توجهات قرار گرفته است و توجه بسیاری از افراد جامعه را به خود جلب کرده است. ارزهای دیجیتال یکی از بهترین و پرسودترین بازارهای مالی محسوب می‌شود که سرمایه‌گذاران تا به امروز، آن را تجربه کرده‌اند تا جایی که در سال‌های گذشته پرسودترین دارایی‌های مالی در دنیا ارزهای دیجیتالی بوده‌اند به همین دلیل در سراسر دنیا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی بسیار جدی شده است‌.

با توجه به رشد روزافزون ارزهای دیجیتالی و به رسمیت شناختن این ارزها توسط دنیا و حرکت دنیای پولی و مالی به سمت دیجیتالی شدن یادگیری خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات تجاری و سرمایه‌گذاری در این بازار مالی در یک بستر امن، ضرروی است.

از آنجایی که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی به دلیل نوظهور بودن آن و عدم آگاهی کافی سرمایه‌گذاران از ماهیت این بازار همیشه پر ریسک بوده است اهمیت آموزش و کسب دانش در این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود.

با بررسی‌هایی که توسط کارشناسان این حوزه انجام شده است عموم آموزش‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتالی وجود دارد کامل نبوده و پیوستگی در سرفصل‌های آموزشی دیده نمی‌شود از این‌رو دانشجو پس از دوره.های آموزشی این چنینی نیاز به منابع و یا حتی دوره‌های آموزشی دیگری خواهد داشت که این موضوع علاوه بر عدم کیفیت مناسب از نظر زمانی نیز بسیار طولانی خواهد شد. یک دوره آموزشی که هم جامع و کامل باشد و همچنین کاربردی می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای انتخاب باشد .

یکی از این دوره‌ها که هم اکنون به صورت هم حضوری و هم غیر حضوری برگزار می‌گردد و و تقریبا ویژگی‌های یک دوره آموزشی مطلوب را دارد دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال کانون بورس است. (این دوره آموزشی صرفا یکی از گزینه‌های مطلوب  نگارنده این مقاله است پیشنهاد می‌شود قبل از شرکت در دوره آموزشی خودتان تحقیقات لازم را انجام دهید)

اخبار مرتبط
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها