یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

تشکیل کارگروه «اقتصاد مقاومتی» در بانک قرض‎الحسنه‎مهر ایران

24 خرداد 1401
تشکیل کارگروه «اقتصاد مقاومتی» در بانک قرض‎الحسنه‎مهر ایران

 به گزارش بانک اول به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری با تاکید بر فرمایشات  مقام معظم رهبری مبنی بر مقاوم سازی اقتصاد کشور بیان داشت: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، موجی از تلاش ها در راستای تبیین و ترسیم نقشه راه برای تحقق محور های آن صورت گرفته است.

اکبری با اشاره به محورهای پولی و بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: در راستای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و به منظور بهره مندی بیشتر فعالان اقتصادی از منابع و خدمات نظام بانکی، کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در بانک تشکیل شده است.

بر این اساس، محسن پدرام رئیس هیات مدیره به سمت نایب رییس و اقدامی رییس اداره سازمان و برنامه بانک به عنوان عضو و دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند.

همچنین، نجدی مدیر امور استان ها، فرجی مهماندار بازرس ویژه مدیرعامل، انصاری جعفری رئیس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و اخوان بیطرف رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، سایر اعضای این کارگروه را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات