چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

اهتمام ویژه بانک صادرات ایران در اعطای تسهیلات اشتغالزا به بنگاه های کوچک و متوسط

24 خرداد 1401
اهتمام ویژه بانک صادرات ایران در اعطای تسهیلات اشتغالزا به بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش بانک اول به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق برنامه های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جهت تدوین برنامه ششم توسعه، تقویت بانکداری خرد را به عنوان یکی از مواد مهم برنامه از سال قبل در دستور کار قرار داده است.

 

بر این اساس، بانک صادرات ایران از سال قبل برنامه تقویت بانکداری خرد را در دستور کار قرار داده بطوری که حجم تسهیلات اعطایی به بنگاه های کوچک و متوسط در سال 1395 مبلغ 61هزار و 800 میلیارد ریال به 14و 800 فقره تسهیلات بوده است.


گفتنی است اولویت پرداخت تسهیلات به بنگاه های مذکور و همچنین حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در صنوف تولیدی از طریق اعطای تسهیلات و همچنین گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانت نامه، جزو سیاست های اعتباری بانک صادرات ایران در سال 1396 خواهد بود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
معصومه کریمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام پس به چه طریقی برای سهام عدالت ثبت نام کنیم من مستمری بگیر هستم واقعا نیاز دارم جدید هم هر بانکی برای چهل میلیون وام رفتم جواب مناسب به من ندادن البته با سود کم