دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش فروش یک نیم شاسی ارزان قیمت با تخفیف ویژه و تحویل فوری

24 خرداد 1401
پیش فروش یک نیم شاسی ارزان قیمت با تخفیف ویژه و تحویل فوری

به گزارش بانک اول، شرکت خودروسازی دیار خودرو پیش فروش نیم شاسی DX۳ به مناسبت آزادسازی خرمشهر آغاز کرد. قیمت DX۳ معادل ۶۳۹ میلیون تومان اعلام شده که جزو کراس آوور های ارزان قیمت بازار در بین خودروهای همرده به شمار می رود و ضمنا این خودرو در این نوبت از پیش فروش با  تخفیف ویژه ۳۰ میلیون تومانی فروخته می شود.

پیش پرداخت مورد نیاز برای شرکت در این شرایط فروش ۴۴۹ میلیون تومان بوده و زمان تحویل خودرو نیز ۴۵ روز کاری اعلام شده است. مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل از مشتری دریافت خواهد شد.

مشخصات فنی و آپشن ها

این خودرو با گارانتی چهارساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به متقاضیان تحویل می‌شود و علاوه برآن، خریداران این خودرو از ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت دیار خودرو نیز بهره‌مند خواهند شد.

در مورد مشخصات فنی این خودرو، توضیحاتی به این شرح ارائه شده است؛ DX۳ به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر با ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است و برای انتقال قدرت نیز از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌کند. تجهیزات و آپشن هایی همچون سقف پانوراما به همراه سانروف، ۶ کیسه هوا، سیستم صوتی استریو با شش بلندگو به همراه نمایشگر و قابلیت استارت موتور از راه دور  و … در این نیم شاسی چینی تعبیه شده است.

به گزارش بانک اول شایان ذکر است این خودرو محصول شرکت خودروسازی سوئیست (SouEast) که نام اصلی‌اش South East Motor است به شمار می آید. خودروسازی سوئیست که حاصل جوینت ونچری میان دو خودروساز چینی CMC و فوجیان موتور است، اواسط دهه ۹۰ میلادی کارش را شروع کرد و حدود یک دهه بعد، که میتسوبیشی هم به جمع سهامدارانش اضافه شد، مونتاژ محصولات میتسوبیشی را هم برای بازار چین در دستور کارش قرار داد.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها