دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش فروش خودرو جدید چینی و استقبال عجیب خریداران

24 خرداد 1401
پیش فروش خودرو جدید چینی و استقبال عجیب خریداران

به گزارش بانک اول ، قابل پیش بینی نبود که خودروی جدید چینی وارد شده به بازار خودرو ایران با این استقبال مواجه شود اما شرکت خودروسازی فرداموتورز اعلام کرده است که تنها دو روز پس از شروع فروش این خودرو، ظرفیت تحویل ۳۰ روزه آن تکمیل شده است.

استقبال از خودروی چینی ۴۲۹ میلیونی

استقبال متقاضیان از پیش فروش خودرو «فردا ۵۱۱» از این نظر جالب توجه است که این خودرو با قیمت ۴۲۹ میلیونی به خریداران عرضه می شود و در واقع قیمت این خودرو در محدوده ای نیست که برای اقشار متوسط جامعه جذاب باشد.

در مورد مشخصات فنی خودروی فردا ۵۱۱ باید گفت این خودرو یک سدان(سواری) جمع و جور شهری در سگمنت B پلاس است که به موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و می تواند حداکثر ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو اتوماتیک ۵ سرعته دوکلاچه است.

 

پیش فروش جدید با تحویل ۴ ماهه

استقبال بالا از پیش فروش این خودرو موجب شده است که شرکت فرداموتورز بخشنامه جدیدی برای پیش فروش این خودرو اعلام کند و این بار تحویل خودروها به صورت ۱۲۰ روزه اعلام شده است. در بخشنامه تازه قیمت این خودرو به صورت قطعی و ۴۲۹ میلیون تومان اعلام شده که ۵۰ درصد آن در زمان ثبت نام، و الباقی در چند مرحله و البته با سود مشارکت ۱۸ درصدی دریافت می شود.

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد روشندل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چنان تعجبی هم نداره باتوجه به مشخصات و امکانات خدا وکیلی یه چرخش می ارزه به دنا پلاس که ایران خودرو داره ۴۰۰ تومان از مردم پول میگیره تازه اونهم با قرعه کشی!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها