دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط جدید پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی+جزییات

24 خرداد 1401
شرایط جدید پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی+جزییات

به گزارش بانک اول بازنشستگان برای ثبت‌نام باید شرایط زیر را داشته باشند:

 

۱ ـ بازنشسته عضو کانون میبایست حقوق خود را از شعب بانک رفاه  دریافت نماید.

(سایر بانک‌ها به دلیل عدم امکان کسر اقساط توسط بانک عامل نمی‌توانند وام پرداخت کنند)

۲ ـ بازنشسته باید دارای کارت عضویت کانون بازنشستگان باشد. در صورتیکه کارت عضویت کانون اعتبار نداشته باشد ابتدا به کانون بازنشستگان شهر تهران جهت تمدید مراجعه وسپس ثبت نام کنید.

۳ ـ باتوجه به قوانین بانک مرکزی سن بازنشسته متقاضی وام میبایست کمتر از ۷۲ سال تمام باشد.

۴ ـ بازنشسته باید فاقد بدهی بانکی، چک برگشتی و اقساط معوقه وام از سایر بانک‌های کشور باشد (مطابق مقررات بانک)

۵ ـ بازنشسته نباید در ۳ سال گذشته از تسهیلات وام بانک رفاه استفاده کرده باشد.

۶- مبلغ وام ۵۰ میلیون ریال معادل ۵ میلیون تومان می‌باشد و باز پرداخت مطابق مقررات بانک میباشد.

۷- بازنشسته/مستمری بگیر که درخواست وام دارد باید سیم کارت بنام خود داشته باشد، توجه داشته باشیدشماره تلفن همراه وارد شده صرفا می‌بایست متعلق به شخص بازنشسته/مستمری بگیر باشد

اولویت پرداخت وام با حداقل‌بگیران، بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین افرادی که فرزندان آن‌ها در شرف ازدواج هستند یا در حال جابه‌جایی مسکن جهت اجاره‌نشینی با ارائه مدرک معتبر است.

اخبار مرتبط
داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور نیز در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم درجاسازی بر اساس ضوابط طرح هادی این روستا، اظهار کرد: طرح هادی روستای امامزاده ابراهیم شفت حد تفکیک ۱۲۰ متری را مشخص کرده و لذا باید در کمیته مربوطه درباره طرح هادی تصمیم گیری و حد تفکیک را کم کنیم تا اهالی بتوانند درجاسازی را انجام دهند.
با توجه به اینکه، یکی از سوالات رایج در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳، پیرامون استعلام وضعیت این وام، با کد ملی ثبت نام کننده است، در این بخش از مقاله، قصد داریم، به این پرسش پاسخ دهیم که صرف داشتن کد ملی، برای پیگیری وام ازدواج، کافی است یا خیر؟
افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی و ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. مدت سپرده گذاری و میانگین حساب متقاضی دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند.
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حسین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آخه ۵ میلیون به چه کار ملت میاد که هزارتا شرط براش گذاشتین......

امیررضا نصیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کسی نیست به این مسئولان بگه که اولا ۵ میلیون تومان چیه که براش شرط هم میذارید دوما مگه قرار نیست که بطور اتوماتیک از حقوق توسط خود بانک برادشته بشه چه ربطی به چک برگشتی یا اقساط معوقه داره ، نشستند اونجا با حقوقهای نجومی سر به فلک کشیده و برا خودشون قانون میذارن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها