دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور دولت سیزدهم شد

24 خرداد 1401
سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور دولت سیزدهم شد

به گزارش بانک اول،  رییس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: بر اساس حدود ۹۰درصد از صورت جلسه شعب اخذ رای، بیش از ۲۸میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشتند.

 

از ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ایرانی که در انتخابات شرکت کردند، نتایج اولیه حاکی از آن است که:

ابراهیم رییسی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار، محسن رضایی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، عبدالناصر همتی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و امیرحسین قاضی زاده ۱ میلیون رای را به خود اختصاص داداه اند.

 

با توجه به آمار مشارکت، سیدابراهیم رییسی برنده انتخابات است.

 

اخبار مرتبط
اعزام زائران ایرانی به عمره پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و بازگشت آن‌ها به کشور تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. در این بازه قرار است حدود پنج هزار نفر به عمره اعزام شوند. بنابر اعلام سازمان حج و زیارت کم‌تر از ۶ میلیون نفر در نوبت عمره هستند.
لطفی در ادامه در توضیح پیشنهاد خود در این باره گفت: طبق پیشنهاد مذکور از جدول ۹ لایحه بودجه، ۱۵۰۰ میلیارد تومان کسر شده و به جدول ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظام بانکی کشور تا چه اندازه با طراحی الگوی توسعه و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هماهنگی دارد گفت: در حال حاضر نظام بانکی کشور تفاوت نسبتاً زیادی با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دارد. بانک مرکزی از اول متعهد نبود به اینکه بانکدار اسلامی را دنبال کند اما الان در قانون جدید بانک مرکزی مهم ترین تکلیف این قانون، اجرای بانکداری اسلامی است و تحقق این مهم نیازمند تحول و تغییرات جدی است.
، فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را آسان، رایگان، غیرحضوری و تنها در چند دقیقه اعلام کرد و گفت: مجوزهای الکترونیکی بر فضای وب و همچنین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل استعلام است و نیاز به امضا ندارد و مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی " mojavez.ir " صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجه خواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها