جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی + جزئیات

24 خرداد 1401
افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی + جزئیات

به گزارش بانک اول، علی دهقان‌کیا ضمن اشاره به وعده داده شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر ثبت‌نام برای پرداخت وام به بازنششتگان این سازمان اظهار کرد: بنابر اعلامی که از قبل از سوی سازمان تأمین اجتماعی شده بود در این ماه ثبت‌نام از بازنشستگان در ارتباط با پرداخت وام آغاز خواهد شد.

دهقان کیا درباره زمان دقیق ثبت‌نام بازنشستگان خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌ها و وعده‌های داده شده از سوی سازمان احتمالا طی ۱۰ روز آینده ثبت‌نام از بازنشستگان آغاز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در رابطه با مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان خاطرنشان کرد: در گذشته مبلغ ۵ میلیون تومان تحت عنوان وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان پرداخت می‌شد که این رقم در سال جاری به ۷ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: مبلغ ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای وام قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده که برای هر بازنشسته مبلغ ۷ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصدر در نظر گرفته شده است./تسنیم

 

 

 

اخبار مرتبط
در حال حاضر دولت پنج وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی را برای مستاجران بسته به مکانی که زندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. مستاجری که بتواند از بانک وام بگیرد، با در نظر گرفتن مبلغ وام و نرخ سود، هر ماه چقدر باید برای پرداخت قسط کنار بگذارد؟
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها