چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

اولین واکنش بورس به خبر حذف دامنه نوسان / شاخص منفی شد

24 خرداد 1401
اولین واکنش بورس به خبر حذف دامنه نوسان / شاخص منفی شد

به گزارش بانک اول در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با بیش از هشت هزار واحد افت کار خود را شروع کرد تا در ادامه روند نزولی دیروز، امروز نیز شروعی قرمز داشته باشد. در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، ارزش معاملات حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته افت اندکی را نشان می‌دهد.

همچنین3 نماد شستا، شپنا و شتران، امروز بیشترین تاثیر منفی را بر روند شاخص کل تا این لحظه داشته‌اند و فارس تنها نماد مثبت بزرگ بازار به حساب می‌آید.

معاملات امروز تا حدی تحت‌تاثیر اظهار نظر رئیس سازمان بورس در مورد حذف تدریجی دامنه نوسان بود.

با این حال به نظر می‌رسد با توجه به نحوه معاملات، در ادامه از فشار فروش کاسته شده و بازار روندی متعادل‌تر به خود بگیرد.

اخبار مرتبط
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی هفته اخیر، امروز(شنبه) هم ۰.۴۹ درصد منفی شد و شاخص هم وزن نیز ۰.۶ درصد افت کرد و در کانال ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها