چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی قیمت طلا 17 تیرایا قیمت ها تغییر میکند

24 خرداد 1401
پیش بینی قیمت طلا 17 تیرایا قیمت ها تغییر میکند

به گزارش بانک اول در معاملات روز ‌چهارشنبه 16تیر، نرخ سکه در نیمه روز ۱۰ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه ۸۵ هزار تومان افت قیمت داشته است.

امروز قیمت نیم سکه با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت پنج میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش یافت و به قیمت سه میلیون و ۶۴۰ هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است که نسبت به روز سه‌شنبه ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با افت ۹ هزار و ۷۰۰ تومانی نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا به تعطیلی بازار طلا از شنبه خبر داد و توضیح داد که داد و ستدها به خصوص در طلا کاهش پیدا کرده است و تاثیراتی را در بازار طلا داشته است. در بازار امروز بازار قیمت‌ها تا حدودی ثابت ماند و تغییرات زیادی را ثبت نکرد.

محمدولی در ادامه گقت: نوسان قیمت ارز در چند روز گذشته تاثیرات خودش در بازار را داشته است و باعث نوسان قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است اما به دلیل تعطیلی بازار طلا تاثیر نرخ ارز کمی کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه طلا اعتقاد دارد اگر اتفاق خاصی در بازار ارز و طلا رخ ندهد و روند قیمت دلار ثابت بماند و نوسان زیادی را نداشته باشد، تا شنبه هفته آینده قیمت طلا و سکه در همین مسیر ادامه‌ دارد.

در سایت اتحادیه طلا انس جهانی ۱۸۰۸ دلار، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

اخبار مرتبط
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
،عرضه ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور آغاز شد. بر این اساس هر زائر 5 سال به بالا می‌تواند حداکثر 500 دلار از طریق یکی از شعب منتخب بانک ملی یا از طریق پیام‌رسان بله دریافت کند.
هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۴۴ (دو هزار و سیصد و چهل و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۶ درصدی داشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها