ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

مبلغ وام های دانشجویی از مهرماه افزایش می یابد

24 خرداد 1401
مبلغ وام های دانشجویی از مهرماه افزایش می یابد

به گزارش بانک اول ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به افزایش وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: پیشنهاد افزایش ۴ وام تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری به هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارائه شده است و در مردادماه سال جاری بررسی خواهد شد.

وی افزود: جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و در صورت تصویب هیأت امنا، ۴ وام مذکور برای سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۰ افزایش خواهند داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره میزان افزایش ۴ وام مذکور تاکید کرد: با توجه به اینکه جلسه هیأت امنا هنوز تشکیل نشده است نمی‌توان گفت که به چه میزانی وام‌ها افزایش خواهند داشت.

 

مطیعی درباره اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت وام‌های نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: برای نیمسال دوم سال تحصیلی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان افزود: این اعتبار برای وام های:تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن، و ضروری در نظر گرفته شده است و اگر نیاز باشد درصدی هم مجدد پیش بینی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها