پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

وام ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد/ شرایط دریافت وام چیست؟

24 خرداد 1401
وام ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد/ شرایط دریافت وام چیست؟

به گزارش بانک اول وامی که گفته می‌شود جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.

اما این مقام مسئول جزئیات دیگری از نحوه پرداخت وام اشتغال مددجویان کمیته امداد اعلام نکرده است. اما سال‌ قبل  این وام با چه شرایطی به متقاضیان پرداخت شده است؟

آنگونه که بعضی  از خبرگزاری‌ها گزارش کرده‌اند، وام اشتغال مددجویان کمیته امداد سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده و اولویت دریافت این وام با زنان سرپرست خانوار بوده است.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد این وام توسط چند بانک پرداخت شده است. اما شرایطی که گفته شده این است که مدت بازپرداخت این وام، ۷ ساله باقیمت کارمزد ۴ درصد است و به متقاضیان با اولویت زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد حضرت امام(ره) با ارائه معرفی نامه از این کمیته و تضامین منطبق بر ضوابط و آئین نامه های بانک تعلق می گیرد.

اعطای این وام به کارفرمایان دستگاه های حمایتی برای مبالغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال (برای اشتغال حداقل ۴۰ مددجو حداکثر تا سقف ۲۰ میلیارد ریال) نیز با ارائه طرح توجیهی امکانپذیر است.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها