دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

چرا یارانه برخی از سرپرستان خانوارها واریز نشد؟

24 خرداد 1401
چرا یارانه برخی از سرپرستان خانوارها واریز نشد؟

به گزارش بانک اول از آنجایی که زمان واریز ساعت ۲۴ است احتمالا برخی از بانک‌ها در همان ساعت واریزی را انجام نداده‌اند و با شروع ساعات کاری امروز اقدام به واریز یارانه کرده‌اند.

به همین خاطر هست که برخی از یارانه‌بگیران از شب گذشته گفته‌اند یارانه‌ای برایشان واریز نشده، اما احتمالا تا ساعاتی دیگر این پول به حسابشان واریز می‌شود.

در خصوص یارانه‌بگیران دولت مصوب کرده که از متقاضیان یارانه ثبت‌نام شود. از سوی دیگر نیز طبق تبصره ۱۴ بودجه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید سه دهک از یارانه‌بگیران را شناسایی و حذف کند. با توجه به این که دولت روحانی روزهای آخر خود را می‌گذراند احتمالا طرح ثبت‌نام از یارانه‌بگیران در این دولت اجرایی نشود.   /تجارت نیوز                                                                                                                                                        

اخبار مرتبط
مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد،‌ دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پائین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.
هنوز خبری از ادامه طرح کالا برگ در ادریبهشت ماه نیست. سیدرضا یحیوی در این باره گفته است: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.
با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند. بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود.
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها