یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی بازار خودرو در هفته آینده

24 خرداد 1401
پیش بینی بازار خودرو در هفته آینده

به گزارش بانک اول قیمت خودرو‌های داخلی در هفته اخیر بین پنج تا شش میلیون تومان گران شد. خودروی پرشیا در معاملات بازار آزاد این هفته، با قیمت ۲۵۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ با قیمت ۲۲۲ میلیون تومان و پراید با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان داد و ستد شدند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرج در واکنش به افزایش قیمت خودرو گفت: رفتار مصرف‌کننده ایرانی عجیب است و در زمان افزایش قیمت کالا، تقاضا برای آن بیشتر می‌شود و این اتفاق هفته جاری برای خودرو رخ داد و با افزایش قیمت، تقاضای خرید خودرو نیز افزایش داشت.

 

قدرت خرید مردم عادی کاهش یافت

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرج همچنین درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بازار خودرو گفت: قیمت خودرو نباید از ارقام فعلی بیشتر شود؛ چرا که افزایش قیمت خودرو به اندازه کافی قدرت خرید مردم را کاهش داده است. ضمن اینکه شرایط کلی حاکم بر اقتصاد کشور در حال حاضر، حاکی از آن است که فعلا در بازار‌ها ثبات حاکم بوده و پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو هفته آینده روند باثباتی داشته باشد.

هفته گذشته مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو هم پیش‌بینی کرده بود که خودرو در روز‌های پایانی تیر ماه گران شود.

او به سیگنال‌های نه چندان مثبت مذاکرات وین اشاره کرده و گفته بود احتمال افزایش 2تا5میلیون تومانی قیمت خودرو‌های پر تیراژ در هفته‌های پایانی تیر ماه وجود دارد.

اخبار مرتبط
در حال حاضر اطلاعات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.
فروش ام وی ام x33 کراس cvt از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود. شروع فروش راس ساعت ۱۳ و به صورت نقد و اقساط خواهد بود. قیمت علی الحساب:906,200,000 تومان قیمت غیر قطعی و علی الحساب تحویل ۴۵ روز کاری
افتتاح حساب وکالتی و مسدود کردن ۱۰۰ میلیون پول در حسابی به‌نام خودرو برقی، جزو اولین اقدامات لازم برای متقاضیان مدل‌های برقی است
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها