جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

این سهامداران منتظر دریافت سودی نقدی باشند

24 خرداد 1401
این سهامداران منتظر دریافت سودی نقدی باشند

به گزارش بانک اول شرکت نفت پاسارگاد (شپاس) در روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد که در آن ۸۵ درصد از سهامداران حضور داشتند. شپاس که تاپیکو بیش از نیمی از سهامش را در اختیار دارد، در سال مالی ۹۹ بیش از ۸۳ میلیارد تومان سودآوری داشته که معادل ۱۲۲۷ ریال به ازای هر سهم می‌شود. با این حال شپاس به سهامداران خود مبلغی بیشتر از سود خالص خود را تقسیم می‌کند. سهامداران می‌توانند به ازای هر سهم ۱۵۵ تومان سود نقدی دریافت کنند.

بانک خاورمیانه هم مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز پنجشنبه برگزار کرد. وخاور که در سال مالی ۹۹ توانسته بود ۱۱۰۸ ریال سود به ازای هر سهم سود محقق کند، ۲۰۰ ریال از آن را میان سهامدارانش تقسیم می‌کند.

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران هم دیگر شرکتی بود که مجمع عمومی خود را آخر هفته برگزار کرد. در این مجمع که در هتل اسپناس پالاس برگزار شد، خاهن ۵۰ ریال سود به سهامدارانش تقسیم کرد. این در حالی است که سود هر سهم خاهن ۴۴۲ ریال محقق شده بود.

شرکت آبسال هم که با نماد لابسا در بورس فعال است، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را با حضور ۷۱ درصدی سهامداران برگزار کرد. در این مجمع لابسا سود تقسیمی ۸۰ تومانی را میان سهامدارانش تصویب کرد که معادل ۲۱ درصد از کل سود خالص محقق شده این سهم بوده است.

روز پنجشنبه همچنین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران برگزار شد. مادیرا در این مجمع تقسیم سود نقدی ۲۲ تومانی را میان سهامدارانش تصویب کرد که معادل ۲۷ درصد از سود محقق شده این نماد بوده است.

همچنین مجمع عمومی عادی سالیانه وبانک هم روز پنجشنبه با حضور ۷۸ درصدی سهامداران برگزار شد. در این مجمع سود خالص ۱۷۲۶ ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید که از این میزان ۱۰۰ تومان میان سهامداران تقسیم خواهد شد.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ح م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقایان مسعولان سهام عدالت آقای ریس جمهور آقای ریس جمهور منتخب ۱۴۰۰ آقای ریس قوه قضاییه آقای قالیباف ریس مجلس نمایندگان عزیز ... یادتون نره رهبری دستور فرمودند سهام عدالت آزاد کنید کسی فروخت پولش را واریز کنید چرا حرف مقام معظم رهبری اجرا نگردید؟ خوهشمندم کسانی که فروخته اند حدود از سال ۹۹ حدودا ۶_۷ماه میشود واریزی ندارد شمارا به امام زمان مردم و کم مسخره کنید حقمونه فروختیم پول فروم.م واریز کنید لطفا برای خربد جهزیه دخترم موندم خودمم معلول ازسه عضو بدنم معلولیت شدید دارم مدیر جان لطفا بچاپ❤

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها