ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

مستمری تیرماه مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی واریز شد + جزئیات

24 خرداد 1401
مستمری تیرماه مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی واریز شد + جزئیات

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، عباس باقری با بیان اینکه میزان مستمری مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی براساس مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در سال جاری 25 درصد افزایش یافت، گفت: این افزایش به همراه معوقات فروردین و اردیبهشت ماه برای اولین بار در عمر صندوق در سه ماهه اول تصویب و اعمال گردید و با مستمری خرداد ماه به حساب مستمری بگیران صندوق واریز شد.   

وی افزود: محاسبات و فرآیندهای بررسی و پرداخت مستمری تیر ماه مستمری بگیران صندوق در چهار تعهد بلند مدت شامل بازنشستگی پیش از موعد، سالمندی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان انجام و مبلغ مستمری مستمری بگیران صندوق به حساب مستمری بگیران  واریز شد. 

 

باقری تشریح کرد: تعداد کل مستمری بگیران صندوق در تیر ماه سال جاری جمعاً 131 هزار و 937 خانوار   است. که از این تعداد 67 هزار و 982 خانوار مستمری بازماندگان، 7 هزار و 490 خانوار مستمری ازکارافتادگی کلی، 48 هزار و 254 خانوار مستمری بازنشستگی پیش از موعد و تعداد 8 هزار و 211 خانوار نیز نیز مستمری پیری(سالمندی) دریافت نموده‌اند .

باقری در پایان اعلام کرد: مستمری تیر ماه تعداد 26 نفر دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه روستای شین آباد و تعداد 8 نفر دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه روستای درود زن نیز همزمان با واریز مستمری تیر ماه سایر مستمری بگیران صندوق به حساب آنها واریز شد.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها