ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش فروش پژو پارس و 6 محصول دیگر ایران خودرو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

24 خرداد 1401
پیش فروش پژو پارس و 6 محصول دیگر ایران خودرو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

به گزارش بانک اول در حالی که شرکت سایپا روز چهارشنبه 30 تیرماه 1400 قرعه کشی پیش فروش محصولات خود را به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برگزار کرد ، شبکه های اجتماعی موبایلی و کانال های تخصصی خودرو که همیشه اخبار پیش فروش ها را از طریق منابع غیررسمی و قبل از انتشار اطلاعیه رسمی پیش فروش منتشر می کنند، خبر از برگزاری مرحله جدیدی از پیش فروش محصولات ایران خودرو داده اند.

بر اساس خبری که کانال اخبار روز خودرو منتشر کرده گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال اخذ مجوز برای پیش فروش گسترده به مناسبت اعیاد قربان و غدیر است.

این کانال نوشته است برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ایران خودرو مانند شرکت سایپا قصد دارد پیش فروش گسترده انواع محصولات خود را به مناسبت عید قربان و غدیر برگزار کند و در حال اخذ مجوزهای لازم برای این پیش فروش است.

 

جزئیات پیش فروش 7 محصول ایران خودرو

به نوشته کانال اخبار روز خودرو، برخی از خودروهایی که احتمالا در این بخشنامه به فروش خواهد رسید به شرح زیر است: دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس توربو با گیربکس شش سرعته دستی ، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ پانوراما ، رانا پلاس،  تارا دنده دستی، پژو پارس.

با توجه به تفاوت قیمت مصوب انواع پژو پارس و قیمت بازار این خودرو پیش بینی می شود متقاضیان پیش فروش پژو پارس در این نوبت از پیش فروش ایران خودرو نیز پرشمار و قابل توجه باشند. نکته مهم در پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو این است که این نوبت از پیش فروش تحویل 3 ماهه نیست و خودروها با موعد تحویل حداکثر یکساله پیش فروش می شوند.

در مورد محدودیت های ثبت نام در این پیش فروش به احتمال فراوان همچون نوبت قبل دو شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروهای برندگان قرعه کشی و ممنوع بودن ثبت‌نام برندگان قرعه کشی های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته اعمال نخواهد شد.

 

شایان ذکر است ایران خودرو هنوز اطلاعیه رسمی پیش فروش را منتشر نکرده اما بر اساس تجربه قبلی برندگان باید بخشی از قیمت خودرو را به عنوان علی الحساب بعد از برنده شدن در قرعه کشی واریز کرده و در موعد تحویل خودروها نیز الباقی قیمت خودرو را – بر اساس قیمت مصوب خودرو در زمان تحویل – به حساب شرکت واریز کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول در معاملات امروز (سه شنبه 25 اردیبهشت ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 868 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 41 هزار و 894 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 48 هزار و 435 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 224 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز با کاهش 3 تومانی 12 هزار و 217 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 407 تومان است.
ایران خودرو در بخشنامه ای اعلام کرد: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، طرح فروش نقدی خودرو وانت آریسان 2 دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 با تحویل 90 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید.
متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ با مراجعه به وبسایت فروش شرکت نبست به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.
همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی‌زنگاری هم جزو رنگ‌بندی کی‌ام‌سی X5 در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت 1403 کرمان موتور هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها