شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت وام 50 میلیونی با کارمزد 4 درصد به زنان سرپرست خانوار

24 خرداد 1401
پرداخت وام 50 میلیونی با کارمزد 4 درصد به زنان سرپرست خانوار

به گزارش بانک اول حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشورگفت  براساس آخرین آمار قریب به چهار میلیون خانواده زن‌سرپرست در کشور وجود دارد. فوت شوهر، تصادفات، از کارافتادگی و... از جمله دلایلی‌ست که باعث می‌شود یک زن سرپرست خانوار شود و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کند. اگر شوهر زن شغلی داشته باشد که خانواده حقوق مستمری او را می‌گیرد اما اگر بیکار بوده یا درآمد پایینی داشته، خانواده او به عنوان خانواده ‌نیازمند شناسایی می‌شود و بهزیستی و کمیته‌امداد آنها را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

مسعودی فرید درباره زنانی که از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند، افزود: هرساله خانواده‌های جدیدی به خانوارهای زنان سرپرست خانوار اضافه می‌شود و در صف نوبت دریافت مستمری قرار می‌گیرند، هم اکنون ۵۰ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار در صف دریافت مستمری هستند.

 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره میزان مستمری زنان سپرست خانوار گفت: همانطور که اعلام کردیم امسال مستمری زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی افزایش پیدا کرده است. درحال حاضر یک خانواده زن‌سرپرست تک‌نفره ۳۵۰ هزار تومان و یک خانواده زن‌سرپرست پنج نفره یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ماه مستمری دریافت می‌کند.

برنا

 

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حسین کاشکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام متحرم من معلولان ناشنوایی هستم ببخشید وام بدی سفته بدم هرماه قسطی من دو قلو بچه دخترم هستم بزرگ خونه ندارم وام بده خونه بخریم خیلی سخت 😔😔😔😔

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها