یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

طلا بازهم گران شد

24 خرداد 1401
طلا بازهم گران  شد

به گزارش بانک اول ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد:  امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت مواجه بود و با نرخ ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

ایشان  ادامه داد: اونس جهانی طلا به دلیل تعطیلات آخر هفته میلادی با نوسان قیمت همراه نبود و  همچنین قیمت دلار در بازار‌های داخلی ثابت بود که نهایتا این عوامل موجب افزایش قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی شدند.

 

محمدولی افزود: امروز قیمت هر قطعه سکه ۱۲۰ هزار تومان و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۱۲ هزار تومان نسبت به اواخر روزقبل کاهش پیدا کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۵ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

اخبار مرتبط
با این حال قیمت دلار از ظهر امروز باردیگر به مرز 60 هزار تومان رسید و هم اکنون دلار در معاملات بازاری‌ها وارد کانال 50 هزار تومان شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز وارد کانال 3.3 میلیونی و قیمت سکه طرح جدید نیز وارد کانال 40 میلیون تومان شده است
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
مجموع تعداد مهاجران افغانی در سال جاری بیشتر هم شده و حدود ۹ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها از این افزایش بی‌رویه، استفاده از منابع کشور در شرایط بحرانی اقتصاد است. در این اینفوگرافی بررسی می کنیم که هر ایرانی در سال، چقدر از جیب برای تامین معیشت مهاجران خرج می‌کند.
مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها