دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

بیل گیتس عنوان چهارمین فرد ثروتمند جهان را از دست داد

24 خرداد 1401
بیل گیتس عنوان چهارمین فرد ثروتمند جهان را از دست داد

به گزارش بانک اول برآورد شده است که ارزش دارایی ملیندا فرنچ گیتس، بعد از دریافت سهام بیل گیتس، همسر سابقش، به 5.6 میلیارد دلار رسیده است. این زوج پس از نهایی شدن طلاقشان طی هفته گذشته در حال تقسیم دارایی های خود هستند.

بر اساس رتبه بندی میلیاردرهای فوربس، انتقال این سهام به ملیندا کافی بود تا بیل جایگاه خود را به عنوان چهارمین فرد ثروتمند جهان از دست بدهد.

طبق گزارش فوربس، ثروت بیل گیتس با 129.6 میلیارد دلار کمی کمتر از مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک است و به همین علت وی در حال حاضر پنجمین فرد ثروتمند جهان است.

بر اساس پرونده های جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ماشین سرمایه گذاری بیل گیتس یعنی شرکت Cascade Investment ، روز پنجشنبه تقریباً 2.4 میلیارد دلار سهام به ملیندا منتقل کرد.

این نقل و انتقال سهام برای اولین بار توسط بلومبرگ در روز دوشنبه گزارش شد. در ماه مه، چند روز پس از اعلام طلاق این زوج، بیل 3.2 میلیارد دلار سهام به ملیندا منتقل کرد.

بر اساس پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ملیندا 3.3 میلیون سهم AutoNation AN به ارزش 392 میلیون دلار دریافت کرد.

او در حال حاضر 8.8 درصد از سهام این شرکت خودروی مستقر در فلوریدا را در اختیار دارد. شرکت Cascade نیز 2.8 میلیون سهم از شرکت سازنده تجهیزات کشاورزی Deere & Co را که اکنون 1 میلیارد دلار ارزش دارد و 9.5 میلیون سهم شرکت ملی راه آهن کانادا را که اکنون ارزش آن نیز 1 میلیارد دلار است، واگذار کرده است.

مشخص نیست که ملیندا در نهایت چقدر سهام دریافت می کند. او همچنین ممکن است دارایی های اضافی از بیل مانند سهام شرکت های خصوصی یا املاک و مستغلات دریافت کرده باشد که افشای عمومی این نقل و انتقالات اجباری نیست.

تسنیم

اخبار مرتبط
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظام بانکی کشور تا چه اندازه با طراحی الگوی توسعه و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هماهنگی دارد گفت: در حال حاضر نظام بانکی کشور تفاوت نسبتاً زیادی با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دارد. بانک مرکزی از اول متعهد نبود به اینکه بانکدار اسلامی را دنبال کند اما الان در قانون جدید بانک مرکزی مهم ترین تکلیف این قانون، اجرای بانکداری اسلامی است و تحقق این مهم نیازمند تحول و تغییرات جدی است.
، فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را آسان، رایگان، غیرحضوری و تنها در چند دقیقه اعلام کرد و گفت: مجوزهای الکترونیکی بر فضای وب و همچنین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل استعلام است و نیاز به امضا ندارد و مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی " mojavez.ir " صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجه خواهند شد.
محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه‌ماهه دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مالیات ارزش افزوده تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ را ابلاغ کرد. همچنین طبق این بخشنامه مهلت ارسال معاملات فصلی تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ نیز تمدید شد.
اگر رتبه اعتبارسنجی گرفته‌اید و رتبه شما پایین است یا رتبه اعتبارسنجی شما صفر است و از خود می‌پرسید چرا رتبه اعتبارسنجی کم میشود؟ این مطلب را مطالعه کنید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها