یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

بیت‌کوین ریزش کرد! / محدوده مناسب خرید کجاست؟

24 خرداد 1401
بیت‌کوین ریزش کرد! / محدوده مناسب خرید کجاست؟

به گزارش بانک اول بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد ریزش کرده و همانطور که قبلا پیش‌بینی شده بود محدوده ۴۷ هزار دلار یک مقاومت مهم است و به عقیده کارشناسان این مقاومت به راحتی شکسته نمی‌شود.

میترا تاتاری، کارشناس بازارهای مالی  گفت: زمانی قیمت بیت‌کوین در کانال ۳۰ هزار دلار قرار داشت ترس بر بازار حاکم شده بود و بعد از افزایش قیمت بیت‌کوین طمع در بازار بیشتر شد این شرایط اصلا فرصت مناسبی برای خرید یا معاملات کوتاه‌مدت نیست.

این کارشناس گفت: بیت‌کوین در محدوده قیمت ۴۷ هزار دلار با واگرایی ماژور همراه شده و اگر این واگرایی اتفاق بیوفتد احتمال ریزش این ارز تا محدوده ۳۸ هزار دلار وجود دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: اگرچه ریزش این ارز محتمل است اما هنوز روند صعودی بیت‌کوین پایدار است و به نظر من ریزش بیت‌کوین تا ۴۰ هزار دلار می‌تواند فرصت خوبی برای ورود به بازار باشد چون در حال حاضر اکثر آلت‌کوین‌ها در بالاترین قیمت خود قرار دارند و این موضوع ریسک بازار را افزایش می‌دهد.

بازار از دیروز تا امروز

چهار ارز برتر بازار رمزارزها در جریان معاملات دیروز حدود ۴ درصد ریزش کردند و کارشناسان عقیده دارند احتمالا بیت‌کوین برای شکستن محدوده ۴۷ هزار دلار مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان داشته باشد.

.

در یک هفته گذشته اکثر ارزها رشد خوبی داشتند و حتی بازدهی برخی از آلت‌کوین بالای ۵۰ درصد بود اما به نظر می‌رسد حالا وقت اصلاح است.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمت ۴۷ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم به زیر محدوده خنثی ریزش کرده است.

اندیکاتورها تقاضای بالا و سیگنال صعودی ندارند.

ارز دیجیتال WAVES در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد رشد کرده و بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

ریپل هم در جریان معاملات یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها