یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

لینک ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی)

24 خرداد 1401
لینک ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی)

به گزارش بانک اول، ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یکساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته که امروز فرصت پایانی ثبت نام است. در طرح پیش فروش  شرکت ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، سورن پلاس، راناپلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. مشتریان نهایی برای ثبت‌نام و واریز وجه پس از انجام قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.  مراسم قرعه کشی سه شنبه ۲۶ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

متقاضیان می‌توانند در زمان مقرر در بخشنامه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ایران خودرو ۱۵۷ هزار و ۱۴۳ دستگاه خودرو (افت ۱.۸ درصدی در هم‌سنجی با پارسال) تولید کرده است.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

اخبار مرتبط
بر اساس بند ۶ تعهدات ۱۵ ماده‌ای خودروسازان که در نشست ۱۱۵ شورای عالی استاندارد مورد تایید قرار گرفته است "خودروسازان متعهد می‌شوند تا پیش از دریافت تایید نوع از پیش فروش خودروها اکیدا خودداری کرده و به محض تعلیق یا ابطال تایید نوع، استفاده از هرگونه مطالب تبلیغاتی را متوقف کنند".
این روزها وضعیت بازار خودرو بسیار عجیب شده است و در بسیاری از موارد خبری از پول نقد در معاملات نیست.
لیست محصولات قابل عرضه هنوز به طور قطعی مشخص نیست؛ اما طبق تاکید این گروه صنعتی به ایسنا، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها