ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در تاسوعا و عاشورا

24 خرداد 1401
 فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در تاسوعا و عاشورا

به گزارش بانک اول صابریان سرپرست اورژانس کشور گفت: ▫️١٧ مرکز واکسیناسیون زیر نظر اورژانس در تهران و سایر مراکز استان‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا و جمعه و شنبه همچون روزهای عادی فعال هستند.

 سرپرست اورژانس کشور گفت: یاید توجه داشت که نوبت دوم تزریق واکسن برخی افراد تاسوعا و عاشورای حسینی است و این افراد نگران گذشت زمان تزریق دوز دوم نباشند و مراکز واکسیناسیون اورژانس پذیرای این افراد است.

 

وی ادامه داد: پایگاه‌های واکسیناسیون اورژانس با تمام ظرفیت در تاسوعا، عاشورا و روزهای تعطیل با تمام ظرفیت پای کار هستند و تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

 

صابریان افزود: آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های اورژانس در ١٨ هیئت بزرگ پایتخت و هیئت‌های بزرگ در سایر استان‌ها حضور دارند و به عزاداران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

 

اخبار مرتبط
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.
سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها