یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟

24 خرداد 1401
بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟

به گزارش بانک اول، قیمت طلا و نقره در معاملات روز گذشته آمریکا ضعیف تر به پابان رسید. برخی سودهای ملایم نسبت به سودهای اخیر در بازار طلا مشاهده می شود. هر دو فلز نیز کمی تحت فشار بازارهای بیرونی قرار گرفتند که شاخص دلار آمریکا را قوی تر کرد و به بالای 4.5 ماهه خود قرار گرفت  قیمت  نفت خام نیز در حال حاضر روند نزولی به خود گرفته است. ضررهای این دو فلز همراه با ریسک شدید در بازار این هفته محدود شد. قیمت هر اونس طلا در اکتبر(مهر) آخرین بار با 2.80 دلار کاهش به 1782.90 دلار و نقره سپتامبر ( شهریور) با 0.199 دلار به 23.46 دلار در هر اونس رسید.

بعدازظهر امروز آخرین نشست FOMC در ماه ژوئیه (تیر) برای هرگونه سرنخ بیشتر در مورد زمان حرکت سیاست های فدرال رزرو تحلیل شده است. بسیاری از ناظران بازار معتقدند که فدرال رزرو از پاییز امسال شروع به کاهش سیاست های پولی می کند. در نشست سالانه فدرال رزرو جکسون هول هفته آینده احتمالاً در مورد سیاست پولی فدرال رزرو و زمان اقدامات بعدی فدرال رزرو توضیحاتی داده خواهد شد.

بیت کوین بهتر از طلا

به گفته اسکات ملکر ، مجری پادکست «گرگ همه خیابان ها» ، بیت کوین در صورتی که ETF های رمزنگاری شده مالکیت دارایی را برای موسسات و سرمایه گذاران عمومی آسان‌تر کند ، در بازار سرمایه «ورق می خورد.»

ملکر به دیوید لین ، مجری Kitco News گفت: « از دید من ، اگر شما در مورد 10 ، 20 سال پیش رو صحبت می کنید ، بیت کوین به راحتی یک دارایی هفت رقمی است.»

ملکر گفت ، در میان مدت ، فقط فشار خرید خرده فروشی بیشتر طول می کشد تا قیمت بیت کوین تا سال آینده به شش رقم برسد.

به گفته CoinGecko ، بازار ارزهای رمزنگاری شده در 24 ساعت گذشته از صبح روز چهارشنبه 4.8 درصد سقوط کرده و سرمایه بازار را دوباره به زیر 2 تریلیون دلار رسانده است.

بیت کوین در روز گذشته 3.3 درصد کاهش یافت به حدود ۴۵ هزار دلار معامله شد. بزرگترین ارز رمزنگاری شده بر اساس سرمایه بازار ، در ساعات پایانی معاملات صبح آسیا ، سطح پایینی از حمایت را در 44هزار و 213 دلار را به فروش رسیاند ، زیرا فروشندگان در حال جمع آوری سود برای هر داده از مبادله ارزهای رمزنگاری شده Kraken بودند.

تحلیلگران شرکت تحلیلی رمزنگاری Arcane Research خاطرنشان می کنند که بسته شدن روزانه زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روز می تواند برای ارزهای دیجیتالی خوب باشد. صعود به بالای 48هزار دلار نشان دهنده قدرت بلند مدت است. و می تواند بیت کوین را برای اولین بار در سه ماه آینده به 50هزار دلار برساند.

/اقتصاد نیوز

 

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها