پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت سکه و طلا امروز 29 مرداد 1400 / قیمت سکه در یک قدمی کانال 12 میلیون تومانی

24 خرداد 1401
قیمت سکه و طلا امروز 29 مرداد 1400 / قیمت سکه در یک قدمی کانال 12 میلیون تومانی

به گزارش بانک اول، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی در معاملات امروز به نرخ 11 میلیون و 816 تومان معامله شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به 11 میلیون  و 252 هزار تومان رسید.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی 1786.92 دلار و هر گرم طلای 18 عیار به مبلغ یک میلیون و 144 هزارتومان معامله می شود.

اخبار مرتبط
چند روز پیش خبر رسید که بالاخره با کوتاه آمدن نسبی دولت، طلافروش‌ها کمی راضی شده‌اند و احتمالا دعوای بزرگ دولت و این صنف بر سر ثبت موجودی طلای آنها فروکش کرده است اما هنوز هم هر خبری که مربوط به ماجرای طلا باشد، می‌تواند توجه‌ها را جلب کند، مانند خبری که دیروز درباره میزان مالیاتی که خریداران طلا باید بپردازند.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است. هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۸۸ (دو هزار و سیصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۶ درصدی داشته است.
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها