یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

اتفاقی خوب برای بیت کوین باز ها!

24 خرداد 1401
اتفاقی خوب برای بیت کوین باز ها!

به گزارش بانک اول بیت کوین بیش از ۶ درصد در روز به دلیل تقاضای شدید خریداران افزایش یافته است و سطح ۴۷ هزار دلار را شکافت

داده های CoinDesk نشان می دهد بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان به بالاترین سطح خود در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷هزار و ۳۵۹ دلار رسیده است و در حال حاضر ۶۲.۲ درصد بازده سالیانه آن را ثبت می کند. قیمت های فعلی درست بالای ۴۷هزار دلار قرار دارد.

 

دانیل کیم ، سرپرست بازارهای سرمایه در شرکت وام دهی غیر متمرکز مستقر در استرالیا ، Maple Finance ، می گوید: « آنچه می بینیم این است که شرکت کنندگان در بازار این سطح را آزمایش می کنند و به اخبار مثبت Coinbase واکنش نشان می دهند.»

 

کوین بیس ، صرافی مبادله بیت کوین و ارزهای رمزپایه آمریکایی که در اوایل امسال با استقبال بسیار زیاد  در بازار نزدک روبرو شد ، گفته می شود این ۵ صرافی۰۰ میلیون دلار رمزنگاری به ترازنامه خود اضافه کند.

قیمت بیت کوین و اتریوم ، که مجموعاً بیش از نیمی از بازار ارزهای دیجیتال ۲ تریلیون دلاری را تشکیل می دهند ، امسال افزایش یافته است ، که باعث افزایش چشمگیر ارزهای رمزنگاری شده کوچکتر شده است.

انفجار-بیت_کوین

صعود اندک طلا

طلا یک شبه ۰.۴۶ درصد رشد کرد و تقریباً تمام ضررهای وارده در روز پنجشنبه را جبران کرد. این فلز زرد در حال حاضر با قیمت ۱۷۸۷ دلار در هر اونس معامله می شود. نقره نیز در طول جلسه آسیا صعود کرده و با قیمت ۲۳.۰ دلار در هر اونس معامله می شود.

قیمت-طلا

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها