یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

رشد ۲٫۵ درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال / بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

24 خرداد 1401
رشد ۲٫۵ درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال  / بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

به گزارش بانک اول کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین بالای بالای ۵۰ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند تا ۶۰ هزار دلار رشد کند اما تحلیلگر کردیبول کریپتو نسبت به نزدیک شدن بیت‌کوین به مقاومت هشدار می‌دهد و می‌گوید احتمالا در محدوده ۵۲ تا ۶۰ هزار دلاری شاهد یک اصلاح باشیم.

شاخص مقاومت نسبی در محدوده ۶۷ قرار دارد و تنها ۳ واحد تا ورود به محدوده اشباع خرید فاصله دارد.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۹ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده و هنوز سیگنال فروشی صادر نشده است.

کارشناسان عقیده دارند عرضه در محدوده ۵۰ هزار دلار زیاد می‌شود و شاخص ترس و طمع هم روی اعداد بالایی قرار دارد و این موضوع ریسک سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

بازار از دیروز تا امروز

با شروع روند صعودی بیت‌کوین و ورود این ارز به کانال ۵۰ هزار دلار سایر آلت‌کوین‌ها روندی صعودی پیدا کردند.

 

اتریوم در محدوده ۳۳۴۰ دلار معامله می‌شود و کارشناسان عقیده دارند اگر مقاومت ۳۳۵۰ دلار شکسته شود هدف بعدی این ارز چهار هزار دلار است.

کاردانو هم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد رشد کرده و در آستانه ۳ دلاری شدن است.

اکثر ارزهای دیجیتال در سقف قیمتی خود قرار دارند و این موضوع می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را افزایش دهد.

حالا بیت‌کوین تنها ۲۲ درصد نسبت به سقف تاریخی ۶۴هزار و ۸۰۰ دلاری خودش فاصله دارد. در حال حاضر این ارز دیجیتال بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود و یک مقاومت کوچک بین سطوح کنونی و سطح ۵۷ هزار دلاری دارد.

ارزش بازار رمزارزها هم مدتی است از مرز دو هزار میلیارد دلار گذشت و این موضوع هم می‌تواند خبر خوبی برای بازار باشد.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها