ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

جدیدترین خبرها از منع تردد در جاده‌ها

24 خرداد 1401
 جدیدترین خبرها از منع تردد در جاده‌ها

به گزارش بانک اول ، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا پایان بازه زمانی ۵ شهریور تردد در سراسر کشور ممنوع بود و پلیس در ورودی شهرها خودرو ها را باز می‌گرداند.

از دیشب پایان ممنوعیت تردد کرونایی به شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شد و تردد به شهرهای قرمز تنها مشمول جریمه خواهد بود.

طرح ممنوعیت تردد کرونایی دیشب پایان یافت اما محدودیت های کرونایی همچنان باقی است و جریمه ها اعمال می شود.

از امروز روند ممنوعیت تردد بر اساس رنگ بندی شهر ها اعمال می‌شود و ورود به تمام شهرهای قرمز طبق دستور العمل ستاد کرونا همچنان ممنوع است اما در صورت تردد و ورود خودرو ها فقط جریمه می‌‌ شوند.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که از امروز  ٦شهریور ماه تردد‌های بین استانی در چه وضعیتی قرار می‌گیرند اظهار کرد: طرح مانند روزهای قبل اجرای می شود و تمام تصمیمات منوط به جلسه بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا است و هنوز دستوری به ما ابلاغ نشده است.

 


وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا رانندگان باید برای تردد بلاتکلیف باشند، گفت: خیر از امروز شیوه تردد مانند روز‌های قبل است و تردد به و از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است تا زمانی که ستاد کرونا به ما اعلام کند.

اخبار مرتبط
در سال‌های اخیر، تلاش‌های قابل توجهی از سمت بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه‌ی خدمات بانکی برای معلولان انجام شده است. و در نهایت، این تلاش‌ها موجب تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای این اقشار شده است. که ما در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کردیم.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دریافت وجه نقد از بیماران به جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزو تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها