چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا

24 خرداد 1401
امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا
به گزارش بانک اول متقاضیان  می توانند تا پایان امشب با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. 
 
شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.
 
نوع خودرو  قیمت به تومان  موعد تحویل
کوئیک دنده ای ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
کوئیک R ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
ساینا S ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
کوئیک S ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
باشگاه خبرنگاران
اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها