ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش تیگو 7 جدید با رکاب برقی توسط مدیران خودرو، تعداد محدود

24 خرداد 1401
فروش تیگو 7 جدید با رکاب برقی توسط مدیران خودرو، تعداد محدود

به گزارش بانک اول به تازگی مدیران خودرو تصمیم گرفته تا این کراس‌اوور لوکس را با آپشنی جدید به همراه رکاب برقی عرضه کند. این رکاب کاملا اتوماتیک است و هنگامی که سرنشین تصمیم بگیرد سوار خودرو شود، به صورت اتوماتیک بیرون خواهد آمد. با توجه به ارتفاع بیشتر کراس‌اوورها از سطح زمین در مقایسه با سدان‌ها و هاچ‌بک‌ها، وجود این رکاب سبب می‌شود که سوار شدن یا پیاده شده از خودرو آسان‌تر از گذشته صورت بگیرد.

از دیگر آپشن‌های تیگو 7 می‌توان به این موارد اشاره کرد:‌ سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی شش حالته برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سقف پانوراما به همراه سانروف، شش کیسه هوا، سیستم صوتی به همراه شش بلندگو و نمایشگر 9 اینچی لمسی.

مدیران خودرو تصمیم دارد تا پیش فروش چری تیگو 7 به همراه رکاب برقی را از چهارشنبه 17 شهریور و در تعداد محدود آغاز کند.

اخبار مرتبط
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا خبر داد: مالکان وسایل نقلیه ای که مخدوشی پلاکشان مربوط به سال 1393 باشد، می‌توانند تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری با حضور در مراکز تعویض پلاک به صورت رایگان نسبت به تعویض پلاک وسیله خود اقدام کنند.
بانک اول در معاملات امروز (سه شنبه 25 اردیبهشت ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 868 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 41 هزار و 894 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 48 هزار و 435 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 224 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز با کاهش 3 تومانی 12 هزار و 217 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 407 تومان است.
ایران خودرو در بخشنامه ای اعلام کرد: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، طرح فروش نقدی خودرو وانت آریسان 2 دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 با تحویل 90 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها