چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

پاسخ به پر تکرارترین پرسش‌های متقاضیان درباره ثبت نام اربعین ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
پاسخ به پر تکرارترین پرسش‌های متقاضیان درباره ثبت نام اربعین ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول، در این گزارش به پر تکرارترین سوالات متقاضیان ثبت نام برای شرکت در پیاده روی اربعین ۱۴۰۰ پاسخ داده ایم.

 

آیا مهلت ثبت نام اربعین ۱۴۰۰ در سامانه سماح به پایان رسیده است؟

پاسخ: پیش ثبت نام در سامانه سماح در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه انجام شده و سامانه بسته شده است و برای استان‌هایی که ظرفیت خالی داشته باشند از ساعت ۲۴ مورخ ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ امکان ثبت نام در سامانه سماح فراهم خواهد شد.

 

آیا تأییدیه دو دوز واکسن توسط سامانه سماح انجام شده است؟

پاسخ: اطلاعات مربوط به تأییدیه تزریق دو دوز واکسن از طریق سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت و امکان ادامه فرآیند ثبت نام زائران در سامانه سماح میسر خواهد بود؛ لذا از متقاضیانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند و یا یک دوز واکسن تزریق کرده اند تقاضا می‌شود که از ثبت نام خودداری کنند.

 

ثبت نام نهایی برای چه افرادی انجام می‌شود و روند آن چگونه است؟

پاسخ:ثبت نام نهایی فقط برای واجدین شرایطی که در مرحله پیش ثبت نام سامانه سماح شرکت کرده و تایید شده باشند انجام می‌شود؛ ثبت نام نهایی تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد.

 

روند ثبت نام نهایی به چه صورت خواهد بود؟

پاسخ: کسانی که پیش ثبت نام کرده و بعد از تأییدیه وزارت بهداشت و طی مراحلی، باید در بازه زمانی باقی مانده به سامانه سماح مراجعه و ثبت نام خود را کامل کنند، سپس یکی از دفاتر زیارتی نزدیک محل سکونت خود را انتخاب کرده و گذرنامه را برای صدور ویزا تحویل دهند.

 

چرا سیستم سامانه سماح برای کسانی که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اند باز نمی‌شود؟

پاسخ: سامانه سماح به سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متصل است و در صورت تأییدیه آن وزارتخانه، پذیرش متقاضی و طی سایر مراحل دنبال می‌شود. عزیزان در صورت بروز چنین مشکلی باید از طریق اداره بهداشت شهرستان و استان مربوطه خود اقدام کنند. تزریق دو دوز واکسن پیش از ثبت نام از جمله الزامات عنوان شده است.

 

آیا اعزام زائران به کشور عراق از مرز‌های زمینی میسر خواهد شد؟

پاسخ: اعزام‌‌های زائران اربعین ۱۴۰۰ به عراق فقط به صورت هوایی انجام می‌شود. مردم برای عزیمت به عراق به هیچ عنوان به مرز‌های زمینی کشور مراجعه نکنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
اگر جزو کارمندان و کارکنان دولتی محسوب می‌شوید، برای اینکه انگیزه کافی برای کار داشته و کارایی بیشتری داشته باشید و دولت نیز بیشتر به نیروی انسانی خود توجه داشته باشد، از ابزار‌های مختلف مانند امتیازدهی برای افزایش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود.
در سال‌های اخیر، تلاش‌های قابل توجهی از سمت بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه‌ی خدمات بانکی برای معلولان انجام شده است. و در نهایت، این تلاش‌ها موجب تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای این اقشار شده است. که ما در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کردیم.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها