جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی مهم از قیمت طلا

24 خرداد 1401
  پیش بینی مهم از قیمت طلا

به گزارش بانک اول محمد کشتی آرای درمورد وضعیت بازار طلا در روزهای آینده، گفت: در هفته قبل بازار طلا و سکه با کاهش تقاضا برای خرید سکه همراه بود که نشان دهنده طلا برای سرمایه گذاری جاذبه و هیجان سابق خود را برای مردم از دست داده است و به همین دلیل تغییرات قیمتی ارز و انس جهانی بر نرخ طلا تاثیر گذاشت.

 نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: معتقدم معمولا قیمت طلا در بورس تاثیر می گذارد و در پی آن نوسانات بورس بر نرخ ارز موثر است.

 

کشتی آرای تصریح کرد: پیش بینی می شود قیمت سکه در روزهای آینده در همین محدوده قیمتی باقی بماند چرا که بحث برجام همچنان مطرح است که می تواند بر قیمت ها تاثیر بگذارد بنابر این باید منتظر بود و دید که مذاکرات چگونه خواهد بود که بعد از آن قطعا بر نرخ ارز، سکه و طلا تاثیر می گذارد.

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها