چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوب سایپا در مورد فروش فوق العاده

24 خرداد 1401
 خبر خوب سایپا در مورد فروش فوق العاده

به گزارش بانک اول باقری گفت: تمام ظرفیت محصولات تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و برنامه پیش فروش نداریم.

باقری قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، گفت: پنج محصول از محصولات گروه خودروسازی عرضه شد و امروز قرعه کشی آن انجام می شود که نیم میلیون نفر از این محصولات ابراز تمایل کردند. ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان مشخص و ۲۰۰ درصد رزرو در نظر گرفته شده است.

 

قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درخصوص عرضه ارزان ترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا، گفت: مدت ها بود تیبا ۲ را عرضه نکرده بودیم و اکنون استقبال زیادی شد. تمام ظرفیت تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و در سال ۱۴۰۰ برنامه پیش فروش نداریم و هر ماه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

باقری گفت: تمام هدفمان این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد و خودرو را در حداقل زمان به دست مشتری برسانیم.

به گفته قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش روز پنجشنبه اسامی این مرحله از ثبت نام اعلام می شود و برندگان می توانند پس از آن اقدام به واریز وجه کنند.

او گفت: به دلیل اینکه روز اعلام نتایج پنجشنبه است و بانک ها تعطیل است و روز بعد که جمعه است، تعطیلی است، بنابراین برندگان از روز شنبه تا دوشنبه فرصت دارند اقدام به واریز وجه کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها