یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات استخدام جدید در آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
جزییات استخدام جدید در آموزش و پرورش

به گزارش بانک اول به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی همواره یکی از بزرگ ترین مشکلات وزارت آموزش و پرورش بوده به طوری که تمام وزرای سابق با آن مواجه بوده اند.

 

وی افزود: همچنین هر ساله در آموزش و پرورش با بازنشستگی نیروهای فعال مواجه هستیم که این موضوع از طرف دیگر به کمبود نیروی انسانی فشار وارد می کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دیگر مشکلات وزارتخانه متبوع خود بیان کرد: تراکم دانش آموز نسبت به معلم، فضای کافی برای آموزش و منابع مالی از دیگر مباحث وزارت آموزش و پرورش به شمار می‌رود اما تامین نیروی انسانی جزو مهم ترین اولویت های وزارتخانه است.

 

کاظمی تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین برنامه اجرایی وزارت خانه این است که تا مهر ماه سال آینده ۷ هزار نیروی انسانی جدید را خارج از روال عادی به سیستم آموزش و پرورش کشور تزریق کند.

اخبار مرتبط
وی با بیان اینکه محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است، گفت: تیم‌های پهپادی و امدادی هلال احمر و ... به محل اعزام شده‌اند. ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد.
با عنایت به تغییرات سامانه دریافت فهرست حقوق و دستمزد در اجرای مقررات بند (ث) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی و فراهم نمودن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنها، بنابر اختیار حاصل از مفاد ماده (۱۹۱) قانون مالیاتهای مستقیم مقرر می دارد
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی توضیح داد: براساس قانون در صورتی که خانه‌های با کاربری مسکونی بیش از ۱۲۰ روز خالی باشند و اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. به گزارش بانک اول، الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم. وکیل مدافع تتلو از بیان جزییات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد. ۱

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها